AnonymBruker Skrevet 17. september 2017 Skrevet 17. september 2017 Har du noen rett som liksom er din spesialitet å lage? Min er "fisk and ships" Anonymkode: 21bee...477 0 Siter
Eva Sofie Skrevet 22. september 2017 Skrevet 22. september 2017 Spaghetti bolognese og lasagne - begge laget fullstendig fra bunnen 0 Siter
Lillemus Skrevet 22. september 2017 Skrevet 22. september 2017 På 17.9.2017 den 18.10, AnonymBruker skrev: Har du noen rett som liksom er din spesialitet å lage? Min er "fisk and ships" Anonymkode: 21bee...477 Robåt eller tankskip? Sorry, men matretten heter "fish and chips". Ifølge kjæresten lager jeg verdens beste pizza, men jeg er ikke like sikker på at andre ville synes det. 1 Siter
emilie321 Skrevet 22. september 2017 Skrevet 22. september 2017 Jeg hadde to spesialiteter, enkle, men gode. Koteletter i fat og en selvkomponert kyllingrett. Pleide også å lage innbakte horn med ost, skinke og krydder. Den dagen jeg lagde de så ble de dagens middag. Pleide å lage 64 stykker og så frøs jeg ned resten. Kjempe godt som kvelds kos eller hvis vi fikk gjester. Hmm.... lenge siden jeg har bakt de. Ikke så gøy å lage når det bare er meg. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 22. september 2017 Skrevet 22. september 2017 Ostesmørbrød. Trikset er nok smør og lang tid i stekepanne under lokk. Da blir de sprø uten å bli brent. Jeg vil helst ha bare skinke ost og sennep. Også en kopp English Breakfast te til. Synes ketchup og krydder bare gir gatekjøkkensmak, men noen i familien vil absolutt ha det så da så. 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 22. september 2017 Skrevet 22. september 2017 Signaturretten er vel å lage Lasagne. Trikset er å droppe bechamelsaus. Det smaker mye bedre med bare ett glass barilla Basillico og masse ost. 0 Siter
Dorthe Skrevet 22. september 2017 Skrevet 22. september 2017 Biff stroganoff og chili con carne. Og det er lager fra bunnen av, ingen pose. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.