Gå til innhold

Er det en endret " trend" i rettsvesenet etter 22 juli.?

Anbefalte innlegg

Jeg tenker ikke på saken som pågår på TV akkurat nå.

Jeg lurer på om det er grunnlag for å si at etter 22 juli er der en ny "trend"i rettspleien som heller vekk fra at mennesker på grunn av sykdom eller forvirringstilstander hos seg selv eller andre kan komme til å begå lovfeil eller rettsbrudd. Eller kanskje på grunn av utmatting i en vanskelig personlig livsstituasjon kanskje bevirket av spesielle forhold på jobben eller kulturkollisjoner har hatt svekket dømmekraft og gjort feil. Jeg har liksom inntrykk at personens helsetilstand betyr null nå mens før 22 juli var det ofte helt avgjørende eller der man begynte for å forstå hva som hadde skjedd.

At dagsorden for sånt arbeide og fremtidige tolkninger da ble satt med den forferdelige gjerningspersonene attityde og handlinger.

Maan føler seg også mer usikker på om risiko for justismord" er økt veldig.

Dette har jeg ingen faglig bakgrunn for men jeg synes alt bare blir mere og mere umenneskelig også for de som jobber innenfor rettsystemet. 

Jeg føler meg bare overveldet av tristhet for oss alle.

Anonymkode: f2e11...653

Fortsetter under...

Jeg mener. Man skal aldri la andre bestemme over seg. Samfunnet må aldri la denne mannens ageringer  eller andre sånne personers ageringer bestemme viktige ting som rettsholdninger  eller menneskerettigheter og andre og fundamentale ting.😊

Anonymkode: f2e11...653

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...