Gjest Maggie55 Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Jeg vet ikke. Det er så mye i våre dager som overgår all min erfaring og hukommelse. Kanskje det bare er fordi ting blir aldri rettferdig kanskje fordi Oslo 2 bestemmer alt som noen hevder og man kan få inntrykk av når man hører " forståsegpåerne" på media. 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Alternativ tolking er dessverre kanskje sannheten uansett hvilken sides perspektiv man analyserer. Vi må som samfunn se i øynene at forekomsten kriminalitet er mere og mere regel og ikke unntaket. Eller ser vi hva " vil se". eller er det kriminelle krefter som vil at vi som TV titter skal " lese" eller lære" nettopp dette. Jeg er tilbøyelig til å spørre om der er ledetråder eller forklaringer i familien til partene. Men nå er jeg kanskje i en kriminalromaner. Anonymkode: 29101...151 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 6. oktober 2017 Skrevet 6. oktober 2017 Fordi vi ser bare oss selv alle sammen eller det store gross av oss og muligheter til å bli " styrtrike". Snart hva alle bare bryr seg om. Godt man vil prøve å belyse saken grundig. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.