AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 Skrevet 21. september 2017 Hva jeg tidligere har lest eller hørt så kjøpes nyhetene opp av NTB eller andre nyhetsbyrå. Kommer de da i en bestemt " form" som har noen betydning for videreformidling for eksempel på DAB. Føler at jeg ikke har forstått ordentlig dette med DAB men dette behøver man selvsagt ikke vite alt om for å være radiolytter.Synes det selvsagt er kun bra med en gratis nyhets og radiomulighet. Anonymkode: b3925...ec4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 Skrevet 21. september 2017 På den annen side sier mange. "Alt trenger man ikke når man har Internett."Men det gjelder kanskje bare for å klikke på NRK . Men hvor blir det da av DAB. Anonymkode: b3925...ec4 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 Skrevet 21. september 2017 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hva jeg tidligere har lest eller hørt så kjøpes nyhetene opp av NTB eller andre nyhetsbyrå. Kommer de da i en bestemt " form" som har noen betydning for videreformidling for eksempel på DAB. Føler at jeg ikke har forstått ordentlig dette med DAB men dette behøver man selvsagt ikke vite alt om for å være radiolytter.Synes det selvsagt er kun bra med en gratis nyhets og radiomulighet. Anonymkode: b3925...ec4 DAB er digital radio. Det har ingen betydning for innholdet. Anonymkode: 8c9a8...f62 2 Siter
AnonymBruker Skrevet 21. september 2017 Skrevet 21. september 2017 Beklager. Man kan bare være der mentol enhver tid er.😊 Anonymkode: b3925...ec4 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.