Gå til innhold

Føler meg ikke hørt

Anbefalte innlegg

51 minutter siden, Undulaten skrev:

Jeg bare følte at de ikke liker seg hos meg når hun minste sa at hun savnet meg LITT. Da føler jeg at jeg ikke har satt så mye spor og ikke er så viktig. 

Jeg skjønner at kommunen må overta ansvaret for meg, men for meg er det bare kaos. Jeg har inne en skriftlig klage på kommunen på dårlig oppfølging, også er det så mange personer å forholde seg til. Jeg trenger få personer som jeg kan bli trygg på for å bli trygg for å åpne meg. Så jeg hadde trengt at jeg ble fulgt opp på DPS til oppfølgingen var bedre fra kommunens side for nå er det kaos. 

Om du ikke hadde vært viktig for dem så hadde hun vel ikke sagt noenting. Hva med å heller henge deg opp i "savner" framfor "litt"?

Har du sagt det til psykologen? Om du føler det er for mange å forholde seg til så er det viktig at du sier det. Jeg forstår godt at det er vanskelig å forholde seg til så mange. Men om det ikke har kommet tydelig fram så er det ikke så lett for kommunen å vite det. Nå vet jeg jo ikke hva du trenger og får hjelp til. Men kommunen har jo et opplegg hvor det er en person som kommer og hjelper deg til å få til hverdagen og som samtidig har støttesamtaler. Det er ihvertfall sånn jeg har forstått det.

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...