AnonymBruker Skrevet 28. september 2017 Skrevet 28. september 2017 http://forbipolene.blogg.no/1506286240_kjre_bussjfr_hvordan_ser_en_ufretrygdet_ut.html -"Det blir førti kroner." -"Nei det blir ikke det." svarer jeg. Tøyser litt med deg, samtidig som det er sant, mens jeg leter frem telefonmappa med kortene mine i. -"Kremt. Jo. Det blir førti!" Gjentar du. Jeg smiler og sier: "Nope. Tjue. Jeg reiser på honnør.." Du ser på meg og blir stille. Så ler du litt forlegent, før du fyrer løs: "Sorry. Du ser ikke ut som om du er uføretrygdet." En bussjåfør er en mann med godt humør, og jaggu har du det altså; godt og muntert humør. Men jeg må ta tak i den setningen du kom med her om dagen. For jeg lurer på hvordan en uføretrygdet ser ut? Anonymkode: 3580a...f75 0 Siter
Worrisome Plenty Skrevet 28. september 2017 Skrevet 28. september 2017 Fikk honnør kort da jeg var 22. Tok noen år før jeg begynte å bruke det gitt. Nå driter jeg i det. 0 Siter
Gjest Maggie55 Skrevet 2. oktober 2017 Skrevet 2. oktober 2017 Det er altfor mange som ingen grenser har og som diskriminerer og trenger seg på. Ser man litt "annerledes " ut tror mange at man er " frittvilt". Men det er ikke sikkert bussjåføren la noe negativt i det. Det er sikkert så mange tilfeldige personer som går forbi hans eller hennes kontroll daglig. At det bare var sånne lite gjennomtenkte og " overleverte" rutinenemærkninger som følge av feil læring blant oss alle med føringer tilbake til kanskje fra skoledager for lenge siden. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.