AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: fb992...30b 0 Siter
Lillemus Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 41 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen som kjenner seg igjen? Anonymkode: fb992...30b Nei. Hvorfor skulle jeg ha dårlig samvittighet for å tilfredsstille et av kroppens viktigste og livsviktige behov? Man må ta ta vare på kroppen sin og gi den riktig drivstoff så den klarer å fungere skikkelig. 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 Hadde alle hatt det likt. Hadde jeg ikke visst bedre så ville jeg beskrevet min mage som " Biafra mage". Håper ikke virker støtende på noen , men så vond kjennes det for meg tidvis. Orker ikke kaste opp i sjuk som jeg gjorde i ungdommen. Vet det ikke nytter og det leiter på hjertet. Til tross for at smertene ved matsmeltingen er så store at jeg må ty til Paracet. Viond sirkel med evigvarende overvekt. I tidlig barndom var det helt motsatte problemet. Jeg ville ikke spise. Bare rart.Legenforstod ingenting stakkar. Sånn kan ser være å ha et problematisk forhold til mat. Ne skal det bare være. Anonymkode: fb992...30b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 1. oktober 2017 Skrevet 1. oktober 2017 Man må tenke litt på helsa si. Vil prøve å ikke spise mer enn jeg trenger mer fra i morgen. Alt trenger man ikke av noe.😊 Anonymkode: fb992...30b 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 2. oktober 2017 Skrevet 2. oktober 2017 Alle har sitt å fortelle og gjøre greie for. Alle har sine historier å fortelle om. Anonymkode: fb992...30b 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.