Trine Skrevet 19. oktober 2017 Skrevet 19. oktober 2017 Har ikke skrevet her på en stund jeg, gjør jo stort sett det samme hver uke. Forrige uke var sånn: Mandag: 8 km tur i skogen Tirsdag: 10 km tur i skogen Onsdag: 9 km tur i skogen Torsdag: 8 km tur i skogen og litt på asfalt. Fredag: 9,5 km tur i skogen Lørdag: 9 km tur i skogen Søndag: 15,5 km i ødemarka, med noe klatring og løfting av hunder. Skulle vært hund. De løp nok sikkert ihvertfall 4 mil og yngstemann mente litt drakamp med ballen var på sin plass da vi omsider kom oss hjem 1 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 20. oktober 2017 Skrevet 20. oktober 2017 Har trent to ganger denne uken, og veldig fornøyd med det. Men håper på å trene fire ganger denne uken . 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 21. oktober 2017 Skrevet 21. oktober 2017 Tre treningsøkter denne uken . Er en dag igjen så det kan bli fire . Pleier bare å trene 2, så er meget godt fornøyd!. 0 Siter
Gjest Gargamel Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 22 timer siden, Mina1 skrev: Tre treningsøkter denne uken . Er en dag igjen så det kan bli fire . Pleier bare å trene 2, så er meget godt fornøyd!. Jeg tar en tur nå, så det blir fire økter på meg. To av dem er styrketrening, men det teller vel det også. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 (endret) 26 minutter siden, Gargamel skrev: Jeg tar en tur nå, så det blir fire økter på meg. To av dem er styrketrening, men det teller vel det også. Så flink du er Jeg hadde tenkt å bare ha tre økter denne uken, og ta en hviledag i dag, men vet du hva: jeg tror at jeg skal ta en fjerde økt jeg også nå . Du inspirerte nå..... Ha en fin trening!!!! Endret 22. oktober 2017 av Mina1 0 Siter
emilie321 Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 Denne uka kan jeg ikke fortelle om bra nok trening, har fått trent lett med styrke en gang ( 1 1/2 time på jobben). Men jeg har vært i mye aktivitet denne uka, mer enn jeg på det friskeste pleier å greie. Er skikkelig på vei oppover mentalt sett, har bare en liten vei igjen å gå. Så derfor er jeg fornøyd med uka tross alt. Idag så ligger jeg til lading 1 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 2 timer siden, Gargamel skrev: Dett var dett. En 10km til. Så flink... !. Skulle ha kommet meg ut, men nå begynner det å bli mørkt og jeg har ingen refleksvest osv. Har hatt en sånn dag der jeg har bare lyst å isolere meg i leiligheten for meg selv. Og det har jeg gjort. Men har iallefall trent 3 ganger denne uken . Jeg synes du er kjempeflink å trene!. 0 Siter
Gjest Mina1 Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 På 19.10.2017 den 15.54, Trine skrev: Har ikke skrevet her på en stund jeg, gjør jo stort sett det samme hver uke. Forrige uke var sånn: Mandag: 8 km tur i skogen Tirsdag: 10 km tur i skogen Onsdag: 9 km tur i skogen Torsdag: 8 km tur i skogen og litt på asfalt. Fredag: 9,5 km tur i skogen Lørdag: 9 km tur i skogen Søndag: 15,5 km i ødemarka, med noe klatring og løfting av hunder. Skulle vært hund. De løp nok sikkert ihvertfall 4 mil og yngstemann mente litt drakamp med ballen var på sin plass da vi omsider kom oss hjem Kjempeflink!. 0 Siter
Trine Skrevet 22. oktober 2017 Skrevet 22. oktober 2017 7 timer siden, Mina1 skrev: Kjempeflink!. Takk Blir sånn når man har hunder 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.