Chrissii Skrevet 23. oktober 2017 Del Skrevet 23. oktober 2017 Hei! Jeg håper å få svar på dette. Det skjedde meg noe merkelig for flere år siden da jeg la på meg 5 kilo. Jeg ble desperat å prøvde meg på slanke og forbrenningspillene Chiliburner og Spirosan som jeg fikk tak i på Biovita nettside. Jeg tok de i løpet av 4 dager. 2 av hver i løpet av en dag. Jeg klarte ikke å svelge ,så jeg delte og heltf i meg alt fra kapslene. Jeg ble veldig dårlig i magen spess. Sluttet på dem straks, men opplevde til min forskrekkelse å ha blitt større i den ene armen ( tykk, og mer fett) Jeg trente en del , og spiste lite. Jeg komme ikke på noen annen grunn enn at det må være de pillene. Mitt spørsmål blir da, er dette mulig? I såfall, hvordan har det gått til? Jeg har aldri blitt normal i armen igjen etter det. Dette har vært veldig frustrerende, og håper så inderlig på noen svar. Christina 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/423432-chiliburner-og-spirosan/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.