Gå til innhold

Anngående betaling av regning

Anbefalte innlegg

Jeg skulle betale en regning på nettet. Men jeg kan ha betalt for lite sum inn. Jeg hadde klart å bare skrive inn kidnummer og kontonummer for så å slette smsen hvor infoen så. Altså jeg husket ikke summen. Men så hvor mye varen kostet nå på nettet og betalte den summen. Men plutselig ser jeg at den står på tilbud nå, og vet ikke om den gjorde det da jeg kjøpte den, isåfall mangler ca 28 kroner i betalingen. Altså jeg betalte 230 kroner, men mulig jeg skulle betalt 28 kroner mer.

Noen som vet hva som skjer dersom summen innbetalt er ved feil for liten, får man stort purrekrav eller? Jeg kunne kontaktet firmaet men tror at jeg venter og ser hva som skjer. Enklest det. 

Anonymkode: a8dc5...a13

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423453-anng%C3%A5ende-betaling-av-regning/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle betale en regning på nettet. Men jeg kan ha betalt for lite sum inn. Jeg hadde klart å bare skrive inn kidnummer og kontonummer for så å slette smsen hvor infoen så. Altså jeg husket ikke summen. Men så hvor mye varen kostet nå på nettet og betalte den summen. Men plutselig ser jeg at den står på tilbud nå, og vet ikke om den gjorde det da jeg kjøpte den, isåfall mangler ca 28 kroner i betalingen. Altså jeg betalte 230 kroner, men mulig jeg skulle betalt 28 kroner mer.

Noen som vet hva som skjer dersom summen innbetalt er ved feil for liten, får man stort purrekrav eller? Jeg kunne kontaktet firmaet men tror at jeg venter og ser hva som skjer. Enklest det. 

Må da være mye enklere å sende en epost til butikken for å si ifra fremfor å sitte å vente på en evt purring?

Anonymkode: 50fe6...0b6

8 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Må da være mye enklere å sende en epost til butikken for å si ifra fremfor å sitte å vente på en evt purring?

Anonymkode: 50fe6...0b6

Ja, jeg kan jo spørre, men stort firma, og jeg håper jo på at det ikke blir mye kluss med en mail. Jeg skal sjekke om jeg finner en mailadresse. 

19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, jeg kan jo spørre, men stort firma, og jeg håper jo på at det ikke blir mye kluss med en mail. Jeg skal sjekke om jeg finner en mailadresse. 

Ring kundeservice og spør, mye enklere :) 

18 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har du ikke et kundenummer eller bestillingsnummer? Ellers finner de sikkert bestillingen din på navn også. Går nok fint, men ta kontakt så slipper du å gå rundt og lure og vente.

Akkurat nå, Lillemus skrev:

Har du ikke et kundenummer eller bestillingsnummer? Ellers finner de sikkert bestillingen din på navn også. Går nok fint, men ta kontakt så slipper du å gå rundt og lure og vente.

Jeg har sendt mail. Jeg har ikke kundenummer eller bestillingsnummer, men jeg hadde fortsatt kidnummeret og kontonummeret jeg betalte det til. :) . Takk for råd. Ja, bedre å betale det restrerende beløpet inn med engang om noe mangler enn å sitte å lure på om det kommer en purring på resten... :) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...