Gå til innhold

Tråden om Dritdårlige tv-Reklamer som man kan bli kokko av

Anbefalte innlegg

Blomsterfluen

Jeg hater reklamen på nickelodeon som går hver forbaska reklamepause, om Karsten og Petra lager teater, for da synger kosedyrene en teit sang som går noe sånt "viii kosekosekodekosedyr skal være med. Bare vent så skal du se, det blir stor sukse, når kosekosekosekosedyra får bli med.

Hva reklamer hater dere, som gjør dere helt mæd?

Endret av Blomsterfluen

Fortsetter under...

Blomsterfluen

Og på disney xd så går nesten alle reklamene med en sabla corny mellodi som disney xd bare har lagt oppå den ekte reklamelyden. Den melodien gjlr meg psykomæd. Jeg har bedt disney channel om å ungå å bruke den psykomellodien, men det blir ignoret og nå bruker de melodien mye oftere, bare for pur ondskap.

2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Og på disney xd så går nesten alle reklamene med en sabla corny mellodi som disney xd bare har lagt oppå den ekte reklamelyden. Den melodien gjlr meg psykomæd. Jeg har bedt disney channel om å ungå å bruke den psykomellodien, men det blir ignoret og nå bruker de melodien mye oftere, bare for pur ondskap.

Jeg er faktisk 100% sikker på at Disney ikke spiller melodien oftere for å terge deg. 

14 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Right. Sånn er det nok.

Anonymkode: 19215...fe6

Blomsterfluen
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Right. Sånn er det nok.

Anonymkode: 19215...fe6

Ja, man begynner jo å fundere på dette, når de jævlene i disneykinsernet driver med å ignorere meg og bruker mellodien mer og mer uten å bry seg om min høffelige (ikke kjeftende) klaging på mellodien. Mellodiens lyder og rytne går sån: "didlidlidlidlidlisli... Dum-duuum, dum-duuum, dum-duuum... Duuuuum-duuuuum..... Dikladikladikladikla, dikladikladikladikla, dsjtat tshtat" så begynner den på nytt alt etter hvor lenge originalreklamen varer.

4 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ja, man begynner jo å fundere på dette, når de jævlene i disneykinsernet driver med å ignorere meg og bruker mellodien mer og mer uten å bry seg om min høffelige (ikke kjeftende) klaging på mellodien. Mellodiens lyder og rytne går sån: "didlidlidlidlidlisli... Dum-duuum, dum-duuum, dum-duuum... Duuuuum-duuuuum..... Dikladikladikladikla, dikladikladikladikla, dsjtat tshtat" så begynner den på nytt alt etter hvor lenge originalreklamen varer.

Tror du virkelig at Disney gidder å bry seg om at du klager? Så betydningsfull er du ikke. Det jeg synes er litt ko-ko her er at du føler deg ignorert av Disneykonsernet og at du klager over at de ikke bryr seg om henvendelsen din. 

Annonse

Blomsterfluen
1 minutt siden, ColaZero skrev:

Tror du virkelig at Disney gidder å bry seg om at du klager? Så betydningsfull er du ikke. Det jeg synes er litt ko-ko her er at du føler deg ignorert av Disneykonsernet og at du klager over at de ikke bryr seg om henvendelsen din. 

Greit. Jeg vet jeg ikke er betydningsfull. Jeg er bare ei stygg feit hvalfitte som skulle bare ha slutta å engsjere meg i verden. Jeg gleder meg til jeg får alzheiners, for da trenger jeg ilke være sosial.

1 minutt siden, Blomsterfluen skrev:

Greit. Jeg vet jeg ikke er betydningsfull. Jeg er bare ei stygg feit hvalfitte som skulle bare ha slutta å engsjere meg i verden. Jeg gleder meg til jeg får alzheiners, for da trenger jeg ilke være sosial.

Betydningsfull er du. Som menneske. Men ikke ifh Disneykonsernet. 

Hvorfor bruker du sånne stygge ord?

Blomsterfluen

Betydningsfull er du. Som menneske. Men ikke ifh Disneykonsernet. 

Hvorfor bruker du sånne stygge ord?

Ok. Jeg bruker sånne ord fordi jeg er dustete for alle i hele verden og da er jeg alt som er stygt og jeg fortjener å bli rakket ned på av meg selv og jeg fortjener bank og alzheimers.

Blomsterfluen

Jeg skammer meg for at jeg sov på sofaen i dag ettermiddag. Fordi jeg har nemlig hørt at man skal bare ha 8 timers søvn, men jeg har sovet 11 timer dette døgnet. Da må vel jwg være en svak idiot, siden peraonalet vet at jeg lyger når jeg forklarer at jeg måtte sove i dag når jeg egwntlug skal ha fast døgnrytme.

3 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Ok. Jeg bruker sånne ord fordi jeg er dustete for alle i hele verden og da er jeg alt som er stygt og jeg fortjener å bli rakket ned på av meg selv og jeg fortjener bank og alzheimers.

Nå synes jeg at du er skikkelig slem mot deg selv. Trist at du har sånne tanker.

Du blir lett krenket. Enten det er fordi Disneykonsernet overser deg eller av innlegg fra meg. Eller andre her inne. Og når du føler deg krenket så er du jaggu ikke særlig grei med deg selv. 

Bruker du sånne ord om andre og deg selv i virkeligheten også? Eller er det bare her?

Blomsterfluen

Nå synes jeg at du er skikkelig slem mot deg selv. Trist at du har sånne tanker.

Du blir lett krenket. Enten det er fordi Disneykonsernet overser deg eller av innlegg fra meg. Eller andre her inne. Og når du føler deg krenket så er du jaggu ikke særlig grei med deg selv. 

Bruker du sånne ord om andre og deg selv i virkeligheten også? Eller er det bare her?

Jeg bruker sånne ord mot meg selv i virkeligheten også. Jeg bruker bare sånne ord med andre om de er frekke med meg og om de er stygg med meg. Det er nemlig mamma masse, om jeg kommer med mine meninger. Hun ramser alltid opp hvor dårlig jeg behandler høner. Da kaller jeg henne for bitch. Mrn ellers prøver jeg å være hyggelig med folka som er hyggelig med meg. Men når heg prøver å hjelpe folk om de har trøbbel, og prøver å spørre høffelig fremmede, så bler bare flere og flere sure på meg. Det er nokk fordi de hater mitt nærvær.

20 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg skammer meg for at jeg sov på sofaen i dag ettermiddag. Fordi jeg har nemlig hørt at man skal bare ha 8 timers søvn, men jeg har sovet 11 timer dette døgnet. Da må vel jwg være en svak idiot, siden peraonalet vet at jeg lyger når jeg forklarer at jeg måtte sove i dag når jeg egwntlug skal ha fast døgnrytme.

Jeg har sovet på sofaen i dag, ikke bare én, men to ganger. Burde jeg gjort det? Nja. Var det godt: Ja.

Annonse

Jeg bruker sånne ord mot meg selv i virkeligheten også. Jeg bruker bare sånne ord med andre om de er frekke med meg og om de er stygg med meg. Det er nemlig mamma masse, om jeg kommer med mine meninger. Hun ramser alltid opp hvor dårlig jeg behandler høner. Da kaller jeg henne for bitch. Mrn ellers prøver jeg å være hyggelig med folka som er hyggelig med meg. Men når heg prøver å hjelpe folk om de har trøbbel, og prøver å spørre høffelig fremmede, så bler bare flere og flere sure på meg. Det er nokk fordi de hater mitt nærvær.

Jeg synes du skal forsøke alt du kan å slutte med å beskrive deg selv med slike ord. Det er nedbrytende.

Og kanskje, selv om moren din maser, du skal øve på å holde tilbake ord som bitch etc. Prøv heller å si til henne at du ikke liker at hun sier sånt. Da blir du møtt på en helt annen måte. 

Snakker du med personalet om disse negative tankene om deg selv?

2 minutter siden, Caprioli skrev:

Jeg har sovet på sofaen i dag, ikke bare én, men to ganger. Burde jeg gjort det? Nja. Var det godt: Ja.

Og jeg droppet middagen i dag til fordel for masse sukkerkavringer med smør. Burde jeg gjort det? Absolutt, jeg nøt det.

Blomsterfluen
8 minutter siden, ColaZero skrev:

Jeg synes du skal forsøke alt du kan å slutte med å beskrive deg selv med slike ord. Det er nedbrytende.

Og kanskje, selv om moren din maser, du skal øve på å holde tilbake ord som bitch etc. Prøv heller å si til henne at du ikke liker at hun sier sånt. Da blir du møtt på en helt annen måte. 

Snakker du med personalet om disse negative tankene om deg selv?

Jeg snakket med støttekontakten i dag. Problemet er at jeg hører ikke det de sier på rett måte, så jeg havner i bråk når jeg sier ting jeg tror de har sagt. Og i tillegg så blir jeg "high" i perioder, sån at jeg ikke blir serlig trøtt sån at jeg ikke sovner før godt etter midnatt hver natt, så da får jeg lynlyder i hodet når jeg prøver å sovne igjen etter voldsomme drømmer. Så en dag kan jeg være dautrøtt og orker ikke folk sin snakking og nærvær og blir sint av alt. Jeg har tatt skjematesr on bipolar hoss psykolog på en dag i psyk, men jeg hadde ikke bipolar, selvom jeg har perioder der jeg er så hyper og urolig og vill og glad og rolper med ideer og gjør teite ting med leiligheten min som jeg ikke trenger, som flytting på møbler, og så noe døgn etter blir helt sur gretten og rar av alle folk rundt meg, ig føler jeg bare er til bry for dem. Og mamma gjør meg ikke bedre oppi hodet, når hun buser seg inn i stua mi uten forvarsel, og romsterer leiligheten min uten at jeg får stoppet henne i det, fordi hun syns at det jeg har er ræl forsi hun ikke stys det jeg har faller i hennes snak.

Endret av Blomsterfluen
2 minutter siden, Blomsterfluen skrev:

Jeg snakket med atøttekontakten i dag. Problemet er at jeg hører ikke det de sier på rett måte, så jeg havner i bråk når jeg sier ting jeg tror de har sagt. Og i tillegg så blir jeg "high" i perioder, sån at jeg ikke blir serlig trøtt sån at jeg ikke sovner før godt etter midnatt hver natt, så da får jeg lynlyder i hodet når jeg prøver å sovne igjen etter voldsomme drømmer. Så en dag kan jeg være dautrøtt og orker ikke folk sin snakkinf og nærvær og blir sint av alt. Jeg har tatt skjematesr on bipolar hoss psykolog på en dag i psyk, men jeg hadde ikke bipolar, selvom jeg har perioder der jeg er så hyoer og urolig og vill og glad og rolper, og så noe døgn etter blir helt sur gretten og rar. Og mamma gjlr meg ikke bedre oppi hodet, når hun bryter seg inn uten forvarsel, og romsterer leiligheten min uten at jeg får stoppet henne i det, fordi hun syns at det jeg har er ræl forsi hun ikke stns det jeg har faller i hennes snak.

Det er bra at dere snakker om dette. Du ser jo til og med hvor problemet ligger, at du ikke hører det folk sier på rett måte og tror de har sagt noe annet enn det de sier. Regner med at du tror de har sagt noe stygt om eller til deg. Det er kjempebra at du ser dette, da kan dere jobbe med det.

Og dette med moren din. Om det du skriver om henne her på DOL stemmer (får jo bare ditt syn på saken) så trenger du hjelp til å sette grenser for henne. Hun kan ikke bare valse inn i leiligheten din. Det virker som om du har en del konflikter med henne.

Jeg kan si deg at om min mor hadde valset rett inn i mitt hus uten forvarsel og i tillegg begynt å kritisere tingene mine så hadde jeg blitt rasende. Men jeg hadde sagt det akkurat sånn til henne, at jeg blir rasende fordi hun tråkker over grensene mine. Da hadde hun kanskje forstått situasjonen. Det er ikke sikkert hun hadde gjort det hvis jeg hadde kalt henne en bitch.

Blomsterfluen
6 minutter siden, ColaZero skrev:

Det er bra at dere snakker om dette. Du ser jo til og med hvor problemet ligger, at du ikke hører det folk sier på rett måte og tror de har sagt noe annet enn det de sier. Regner med at du tror de har sagt noe stygt om eller til deg. Det er kjempebra at du ser dette, da kan dere jobbe med det.

Og dette med moren din. Om det du skriver om henne her på DOL stemmer (får jo bare ditt syn på saken) så trenger du hjelp til å sette grenser for henne. Hun kan ikke bare valse inn i leiligheten din. Det virker som om du har en del konflikter med henne.

Jeg kan si deg at om min mor hadde valset rett inn i mitt hus uten forvarsel og i tillegg begynt å kritisere tingene mine så hadde jeg blitt rasende. Men jeg hadde sagt det akkurat sånn til henne, at jeg blir rasende fordi hun tråkker over grensene mine. Da hadde hun kanskje forstått situasjonen. Det er ikke sikkert hun hadde gjort det hvis jeg hadde kalt henne en bitch.

Jeg vet ikke at jeg har hlrt feil før folka forteller meg det. Jeg har prøvd å si det sån på rolig måte i flere år til mamma at jeg ikke liker det hun driver med, men det nytter ijke. Neste gang skal jeg sette musefeller på de stedene hun rydder, for å få henne til å slutte. Prøver jeg å skybbe henne ur leiligheten, får jeg nemlig bank.

Endret av Blomsterfluen

Jeg vet ikke at jeg har hlrt feil før folka forteller meg det. Jeg har prøvd å si det sån på rolig måte i flere år til mamma at jeg ikke liker det hun driver med, men det nytter ijke. Neste gang skal jeg sette musefeller på de stedene hun rydder, for å få henne til å slutte. Prøver jeg å skybbe henne ur leiligheten, får jeg nemlig bank.

Er det virkelig slik at du får bank hvis du skubber henne ut? Eller er det slik at du er redd for å få bank hvis du gjør det?

Blomsterfluen
3 minutter siden, ColaZero skrev:

Er det virkelig slik at du får bank hvis du skubber henne ut? Eller er det slik at du er redd for å få bank hvis du gjør det?

Hun slår meg i fjeset eller legger meg ned i bakken om jeg prøver å skybbe henne eller er annen hardfysisk når vi krangler. Men jeg er villig til å risikere å få bli anmeldt til fylkesmannen som hun naser om at jeg blir når jeg har gjort noe hun syns er dumt, så neste gang skal jeg skybbe henne ut om hun begynner å rydde å romstere igjen. Saken er, at jeg er redd for å bli arrestert om jeg bruker fysisk makt på å få henne ut, for personalet ser ikke dette når det skjer, derfor tror personalet at det er bare jeg som har vært fysisk utagerende. Hun er en annen oerson når personalene og alle de andre "hennes respektive" folk er i nærheten, for å skjule dette. Stepappa syns det er normalt at hun er sån, sikkert fordi han syns drt er gøy å se på. Fordi uansett hva jeg firklaret, så har hun rett og jeg har feil. Hun gir neg fine gaver til jul og bursdag og er snill avogtil, men jeg vet aldri hvor jeg har henne. Plutselig npr jeg ringer en dag glad for å fortelle noe kjekt, så er hun drittsur og ber meg slutte å mase. Hun godtar nokk ikke autismen min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...