Gå til innhold

Skyldfølelse pga sinne og irritasjon

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, ColaZero skrev:

Europris har de beste duftlysene, ja. Og Ikea de beste kronelysene. Duftlysene fra Ikea brenner nesten ikke i det hele tatt, det blir bare et lite hull som brenner halvveis ned i lyset og slukner. Ikea har gode håndklær! Ikke de aller billigste, de er nesten som gasbind, men de som koster litt mer, men allikevel er billige. 

Hehe, sånn kan det være å ha samboer! Jeg er enslig så alt galt her en bare min egen skyld :)

Men det er noen litt små kubbelys til ti kroner, har du prøvd de? Har gått beserk med lys i kveld, lys overalt hehe :D 

Ja det er vel sånn å ha samboer,han er flink da. Støvsuger og vasker og styrer på. 

Fortsetter under...

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Men det er noen litt små kubbelys til ti kroner, har du prøvd de? Har gått beserk med lys i kveld, lys overalt hehe :D 

Ja det er vel sånn å ha samboer,han er flink da. Støvsuger og vasker og styrer på. 

Nei, de har jeg ikke prøvd. Men nå har jeg jo bestemt at jeg ikke skal ha særlig med ting her så har ingen lysestaker av noen sort, heller ikke noe å sette duftlysene i /på. Men det er koselig med lys, særlig nå når det er høst. Ser at naboen har lykter med levende lys ute i kveld. Her er lyktene pakket vekk. Host. Jaja, sånn kan det gå.

Når samboeren din er så flink så får han tilgis når det gjelder overtagelse av skapet :)

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Nei, de har jeg ikke prøvd. Men nå har jeg jo bestemt at jeg ikke skal ha særlig med ting her så har ingen lysestaker av noen sort, heller ikke noe å sette duftlysene i /på. Men det er koselig med lys, særlig nå når det er høst. Ser at naboen har lykter med levende lys ute i kveld. Her er lyktene pakket vekk. Host. Jaja, sånn kan det gå.

Når samboeren din er så flink så får han tilgis når det gjelder overtagelse av skapet :)

Har du ingenting fremme nå da? Her er det rot av bilder på veggene og, lett å bli stressa :o 

Ja jeg tilgir han jeg :) 

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Har du ingenting fremme nå da? Her er det rot av bilder på veggene og, lett å bli stressa :o 

Ja jeg tilgir han jeg :) 

Bilder har jeg ikke fjernet. Har så få at det ikke gjør noe. Bl.a. 2 stk som sønnen min lagde (kobbertrykk) i barnehagen. Er laminert og rammet inn. Det ene med ting han var redd for, så han tegnet edderkopper, flaggermus og Hufsa fra Mummidalen. 

Du får bare sette i gang å rydde vekk bilder! :)  Pakk det bare i esker. Jeg har aldri hatt mye hengende på veggene. Liker nakne vegger. 

1 minutt siden, ColaZero skrev:

Bilder har jeg ikke fjernet. Har så få at det ikke gjør noe. Bl.a. 2 stk som sønnen min lagde (kobbertrykk) i barnehagen. Er laminert og rammet inn. Det ene med ting han var redd for, så han tegnet edderkopper, flaggermus og Hufsa fra Mummidalen. 

Du får bare sette i gang å rydde vekk bilder! :)  Pakk det bare i esker. Jeg har aldri hatt mye hengende på veggene. Liker nakne vegger. 

Men da blir det spikerhull i veggene hehe :D Skulle gjerne malt litt her,fine farger :) 

Men da blir det spikerhull i veggene hehe :D Skulle gjerne malt litt her,fine farger :) 

Ja, det blir det...sparkle og deretter male? Fin jobb for samboer? Men for min del er det bedre med noen spikerhull enn masse bilder. Dere kan ta ned alt og kikke dere rundt og kjenne etter om dere liker det.

Annonse

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Ja, det blir det...sparkle og deretter male? Fin jobb for samboer? Men for min del er det bedre med noen spikerhull enn masse bilder. Dere kan ta ned alt og kikke dere rundt og kjenne etter om dere liker det.

Ja det går jo. Kunne tenkt meg å ha litt kunst på veggene, noe alternativt :) 

Ja det går jo. Kunne tenkt meg å ha litt kunst på veggene, noe alternativt :) 

Når man først henger opp noe så er det fint om det sier noe om den/de som bor der. Så alternativt hadde passet hos dere :)

Akkurat nå, ColaZero skrev:

Når man først henger opp noe så er det fint om det sier noe om den/de som bor der. Så alternativt hadde passet hos dere :)

Ja har jo noe da, men syns det er masse bilder av folk og. Må liksom ha bilder av ungene på veggen :) Men ikke alle har det har jeg sett. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...