Gå til innhold

Et random spørsmål

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Hadde du kunne drept en random person for å redde ditt eget liv?

Anonymkode: 13306...876

Vanskelig å si når jeg ikke er i situasjonen, men ja, jeg vil tro/håpe på at jeg vil forsvare meg med alle midler hvis jeg ble angrepet.

Annonse

Gjest Maggie55

Jeg vet med sikkerhet at det er jeg en person som aldri ville gjort eller kunne bringes til å gjøre. Dertil vet jeg så altfor vell at det er så sjelden i livet man kan gjøre noe fra eller til med noe som helst. Så for en person som meg er spørsmålet bare latterlig og faller på sin egen urimelighet.😊

Heldigvis har ikke jeg sånne problemer😊

Akkurat nå, Maggie55 skrev:

Sånt er kun " dandy" problemer og handlinger som ikke er i tråd med et klart og edruelig tankesett.

Akkurat nå, Maggie55 skrev:

Selv ikke om denne personen du antyder finnes var meg selv hadde jeg gjort det nå.

Derfor gjelder det å ikke bli " toxicated" av farlige medisiner eller høre på gale og sinnsyke mennesker.

Akkurat hvorfor diskuterer vi dette?

Hva er det du babler om? Og hva er en dandy?

3 timer siden, Caprioli skrev:

Hva er bakgrunn for spørsmålet?

Svarer gjerne på det, men har først lyst å vite hvorfor vi diskuterer det.

Fordi det er interessant. I alle år har vi måttet drepe for å selv overleve. Men det er tydeligvis noen som har kommet lenger i evolusjonen enn andre..

Annonse

Tror ikke jeg kunne drept en tilfeldig person for å redde meg selv nei , men om noe ville drepe meg ville jeg drept dem først ja, dersom de var så dumme å gi forvarsel. Hvis noen vil drepe meg, og ikke gir meg advarsel på forhånd, så vil de jo bare drepe meg og ingenting jeg får gjort med det, da er jeg bare død :P 

7 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hadde du kunne drept en random person for å redde ditt eget liv?

Ville du drept tilfeldige folk for å redde deg selv?

Anonymkode: 7f234...f87

Gjest Kanuttius

Det er forsket på hvem som kan drepe og hvem som ikke kan drepe. Under gitte situasjoner og under sterkt press fant de at alle mennesker var i stand til å drepe. Har ikke link å vise til men det var ett program på TV om det.

Så ja, under helt spesielle forhold kunne jeg nok det. Feks i krig eller hvis jeg ble overfalt og det var eneste måten å komme seg fri på. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...