Gå til innhold

Tror dere det er slik.

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

7 minutter siden, Maggie55 skrev:

Tror dere arbeidslivet nå er slik at mange mennesker går syke på jobben?

At det er for vanskelig å få sykemelding eller attføring som vi vel alle vet. At det er nærmest umulig for mange å melde seg syk.

Med de innstrammingene som har kommet, og er i ferd med og komme, og kommer til å komme, uten tvil, svaret er ja.

Anonymkode: 18677...5ad

Det er liksom ikke " plass for sykdom" noe sted lenger. Føles veldig bekymringsfullt spør du meg.

Samtidig drypper det stadig på med innskrenkninger nedlegginger og avviklinger i virksomheter i dag på grunn av av økonomi snører seg mye sammen mange steder spesielt på kommunenivå. Det ser man lett om man følger mye med i lokalaviser og det gjøre vi.

Vi er mange som har veldig dårlige odds i kampen om de ledige jobbene som mye er i oslodelen.

Har også inntrykk at der drives rå og ikke livlige midler. Tenker ofte at der finnes miljøer og bedriftskulturer vi bare alle burde sluppet etter hva jeg opplever.

Ingenting positivt ligger fast lenger sett fra arbeidstagerne side i lovverket snart. Veldig vanskelig å se og forstå hvorfor det er slik og hvorfor og hvordan det er blitt slik. Hvem har villet slik utvikling og hvem kan tjene på dette?

Alle over 60 er snart satt ut av spill. Det må jo bare ha store helsemessige konsekvenser bak husets vegger i de tusen hjem.

Så bekymret er ikke jeg for innvandring. De fleste utlendinger ønsker ikke å bli tråkket for nær i privatlivet sitt og sin tro så de flytter videre eller velger oss bare bort eller setter i gang ramaskrik tror jeg. Så hvorfor så fokus på det. Man trenger å bekymre seg mye mer for så mye annet tror jeg. Hva skjer egentlig  med oss alle som følge av at vi lukker sykdom ute og kaster nøkkelen. All makt til fantasien? 

Hva vil egentlig politikerne nå som de endelig har startet opp på høstsemesteret eller høstsesjonen.

Og hva skjer egentlig med Forsvaret uten at jeg har tenkt noe på det før i mitt liv.

Andelen syke vil bare eskalere hvor vi måtte fortrenge.

Men snart er det jul og værmeldingen burde bare ha all mulig tos. Jeg synes deres treffsikkerhet i værmeldinger bare øker og øker. Dersom mn sammenlikner( jeg har mobil og TV og radio pr. dato)

Så der er selvsagt positive trekk😊

Anonymkode: 6da2d...677

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...