Gjest Blåbær Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Hei Jeg håper du kan hjelpe meg med å komme på sporet av en løsning på ting. Det handler om min sviktende hukommelse. Jeg er bare ungdom enda, men hjernen min er veldig på bærtur, sånn assosiasjonsmessig. Noen eksempler: Jeg sliter med depresjon, har gått inn og ut av de. Av og til har jeg fortalt til folk hvordan jeg har det, og de har forsøkt å trøste meg og hjelpe, altså jeg blir kjent med denne personen. Når man blir kjent med en person er det vanlig at man forbinder denne personen med noe når man ser vedkommende en annen gang. Ok?? Dersom jeg har snakket til denne personen om at jeg sliter, eller tilogmed har hatt han/henne inne på rommet mitt er det kanskje normalt at jeg vil huske dette neste gang jeg treffer denne personen...?? Annet eksempel.. Jeg studerer nå, leser side opp og side ned i bøkene mine. Og lærer det jeg skal. Når jeg senere blir spurt om ting husker jeg ikke noen ting, jeg husker ikke en gang at jeg har slått opp i boken og lest i den. Jeg har bodd på ett sted i 3 år nå.. Og fått "venner" og bekjennte. De kjenner meg, men jeg klarer ikke å huske at jeg har noe forhold til dem. Andre ganger fungerer hodet mitt som normalt, men veldig ofte finner jeg slike skremmende hull i hukommelsen min. Jeg har gått litt til psykolog for problemene mine, men jeg turte ikke fortelle dette til psykologen fordi jeg var redd for at jeg ble sett ned på. Men jeg trenger virkelig hjelp altså. Jeg går på medisiner. De heter zoloft. Jeg vet faktisk ikke hva jeg skal gjøre for å få ryddet opp i hodet mitt. mvh 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42351-nhd-n%C3%A5r-hjernen-svikter/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
goliane Skrevet 1. februar 2002 Del Skrevet 1. februar 2002 Klart du må fortelle psykologen din dette. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42351-nhd-n%C3%A5r-hjernen-svikter/#findComment-158839 Del på andre sider Flere delingsvalg…