Gå til innhold

Å jeg fant en fjær <3

Anbefalte innlegg

1 minutt siden, ColaZero skrev:

...er der enda? Det er ikke å respektere andres syn ved å si at du respekterer at vi ikke tror det du tror...enda. 

Uansett. Jeg kan forstå at man forsøker å finne mening/årsak til elendigheten. Det gir trøst. Men det kan også bli en hvilepute. Man blir på stedet hvil uten å gjøre noe særlig aktivt for å forandre situasjonen (behageligst) fordi det er meningen at man skal ha det slik man har det. Og dermed blir man sittende i sofaen da. 

Bare mener, noen går i første klasse og forstår ikke så mye som en som går i sjette klasse. Dømmer ikke førsteklassingen fordi. Og du gir deg ikke, snakker om voldtekt og incest. 

Det er meningen vi skal gjøre vårt beste her i livet, og jeg har da oppdratt to barn. Det er da noe. 

Fortsetter under...

3 minutter siden, ColaZero skrev:

Så sjelen, som er lys og kjærlighet, velger drap og incest?

Ja det stemmer. Trodde du ikke ville diskutere dette mer? Vi ha maaaaange liv, og vi har alle vært offer og bøddel. 

Endret av stjernestøv
4 minutter siden, stjernestøv skrev:

Bare mener, noen går i første klasse og forstår ikke så mye som en som går i sjette klasse. Dømmer ikke førsteklassingen fordi. Og du gir deg ikke, snakker om voldtekt og incest. 

Det er meningen vi skal gjøre vårt beste her i livet, og jeg har da oppdratt to barn. Det er da noe. 

Jeg forstår hva du mener og hva du tror på. Men for meg gir det ingen mening. 

Annonse

Jeg fant en dau skjære i hagen. Med andre ord, ganske mange fjær. Ble ikke akkurat bedre her av den grunn! Noen hevder at her jeg bor, er stedet gud glemte, så kan jo kanskje være derfor. Men det kom ingen engler og hjalp meg selv om pappa sto og nappa ei røy heller. Det var fjær overalt :o Men kanskje gud har glemt mange steder?

6 minutter siden, Trine skrev:

Jeg fant en dau skjære i hagen. Med andre ord, ganske mange fjær. Ble ikke akkurat bedre her av den grunn! Noen hevder at her jeg bor, er stedet gud glemte, så kan jo kanskje være derfor. Men det kom ingen engler og hjalp meg selv om pappa sto og nappa ei røy heller. Det var fjær overalt :o Men kanskje gud har glemt mange steder?

Hvis man ber til Gud/engler kan de sende mennesker som hjelp,hvem har ikke fått hjelp av mennesker?

3 minutter siden, stjernestøv skrev:

Hvis man ber til Gud/engler kan de sende mennesker som hjelp,hvem har ikke fått hjelp av mennesker?

Det er ingen engler som har sendt meg mennesker som har hjulpet meg, de menneskene har jeg vært nødt til å finne selv, eller få hjelp av andre mennesker for å finne.

1 minutt siden, Trine skrev:

Det er ingen engler som har sendt meg mennesker som har hjulpet meg, de menneskene har jeg vært nødt til å finne selv, eller få hjelp av andre mennesker for å finne.

Men du har funnet dem? De har dukket opp i livet ditt? 

Annonse

Akkurat nå, Blomsterfluen skrev:

Ok. Da var det sikkert ment at 9.11 terroren skulle skje også.

Alt er ment for å skje, alt som skjer på jorden. Det er høyere krefter bak, samtidig er VI de kreftene. Det er menneskene som styrer på jorden og får ting til å skje, samtidig er vi ett/Gud. Eliten styrer verden, det er meningen vi skal kjempe imot og ikke gå rundt som roboter. Men de trenger lys og kjærlighet, så det hjelper det å sende. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...