Gå til innhold

Hvem ta kontakt etter date....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har vært på en date. Redd for avslag så tør ikke ta kontakt å spørre om flere treff. Men er det ikke normalt at mannen tar kontakt om han er interessert?. 

Fyren som jeg møtte var faktisk ganske tiltrekkende og pen så jeg som hadde problemer med tro at noen kunne være like eller mer tiltrekkende enn min eks ser noe annet nå. 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på en date. Redd for avslag så tør ikke ta kontakt å spørre om flere treff. Men er det ikke normalt at mannen tar kontakt om han er interessert?. 

Fyren som jeg møtte var faktisk ganske tiltrekkende og pen så jeg som hadde problemer med tro at noen kunne være like eller mer tiltrekkende enn min eks ser noe annet nå. 

Anonymkode: bda0e...080

 

I 2017 våger kvinner å ta kontakt selv og ikke sitte i all sin "livreddhet" å vente på et avslag eller et -ja takk til en ny date. Du overlever uansett begge deler. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Gargamel skrev:

Enig med @XbellaX, men han vil helt sikkert ta kontakt hvis han er interessert. 

Jeg er så lei av avslag, og velger heller å se om han tar kontakt. Det er bare blitt sånn at jeg er så dønn lei avslag. 

Fyren var fin og tiltrekkende ja!. Men personligheten hans: kan ikke si noe om den for kjenner han ikke. Han er en av de mest tiltrekkende datene i min historie iallefall  ;) . 

 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, XbellaX skrev:

 

I 2017 våger kvinner å ta kontakt selv og ikke sitte i all sin "livreddhet" å vente på et avslag eller et -ja takk til en ny date. Du overlever uansett begge deler. 

Vet jeg overlever, men jeg gidder det ikke. Har fått så mange avslag før av akkurat de typene jeg liker best sånn tiltrekningsmessig at jeg velger faktisk å se om han tar kontakt istedet ;) . Jeg har funnet ut at det er den beste løsningen for en som har blitt såret så mye før ;) 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg overlever, men jeg gidder det ikke. Har fått så mange avslag før av akkurat de typene jeg liker best sånn tiltrekningsmessig at jeg velger faktisk å se om han tar kontakt istedet ;) . Jeg har funnet ut at det er den beste løsningen for en som har blitt såret så mye før ;) 

Anonymkode: bda0e...080

Blir du såret etter en date? Jeg bare spør, dømmer deg altså ikke :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Gargamel skrev:

Enig med @XbellaX, men han vil helt sikkert ta kontakt hvis han er interessert. 

Jeg er nok litt av den sårbare sorten for avvisninger. Så jeg velger å føre en taktikk der jeg velger å se om han tar kontakt. Selv om jeg synes at han var tiltrekkende og flott, så får det bare være om han ikke tar kontakt. Jeg tar iallefall ikke kontakt fordi jeg vil forsøke å skåne meg selv mest mulig. Tydeligvis er mange av den tøffere varianten enn meg her inne. Men jeg synes at jeg var tøff bare av å stille på date. :) 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Blir du såret etter en date? Jeg bare spør, dømmer deg altså ikke :) 

Ikke såret , men selbilde får seg en puss ja... Jeg blir ikke såret på den måten altså. Altså blir ikke såret over han. Men selvtilliten får seg et nedsig som går innover meg. Og det er det jeg ikke orker mer av. Fått det så mange ganger før, og derfor er jeg forsiktig. Forstår du? :) 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Ikke såret , men selbilde får seg en puss ja... Jeg blir ikke såret på den måten altså. Altså blir ikke såret over han. Men selvtilliten får seg et nedsig som går innover meg. Og det er det jeg ikke orker mer av. Fått det så mange ganger før, og derfor er jeg forsiktig. Forstår du? :) 

Anonymkode: bda0e...080

Forstår absolutt! :) Hva med å forsøke å bygge opp selvbilde ditt før du dater igjen? Dette er jo noe som merkes(?) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, Andreaswell skrev:

Forstår absolutt! :) Hva med å forsøke å bygge opp selvbilde ditt før du dater igjen? Dette er jo noe som merkes(?) 

Fint at du forstår :) . Men jeg forsøker jo så godt jeg kan tross at jeg er så langt nede med selvbildet mitt. Jeg synes at jeg var flink som gikk ut på date. Det er å vinne over angsten på en måte. Jeg har veldig angst for å gjøre slike ting i seg selv. 

Jeg har fryktelig lyst å finne ut om personen jeg datet i dag er interessert i meg, men jeg vet at hvis jeg sender han en melding så vil jeg oppleve følelsen av å føle meg stygg og ikke bra nok om han sier at han ikke er interessert i flere treff med meg. Men jeg blir ikke såret og sint på han for det. Nei nei, men jeg får det vondt inni meg bare. Jeg vet at det er dumt at det er sånn. Men jeg vil ikke utsette meg selv for det, selv om en flott pen tiltrekkende mann nå mulig går i vasken, om han forventer altså at jeg tar kontakt og tror at jeg ikke er interessert. Jaja han får bare gå i vasken. Sånn tenker jeg... For å få flere dater med meg akkurat nå så må fyren være en type som tør å ta kontakt eller som vil ta kontakt med meg først. 

Fint at du forstår den følelsen. Jeg kan jo trosse den følelsen min da, men jeg vil ikke gjøre meg selv det, for det som jeg har mest behov for nå er å bli sterkere ja :)

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Har vært på en date. Redd for avslag så tør ikke ta kontakt å spørre om flere treff. Men er det ikke normalt at mannen tar kontakt om han er interessert?. 

Fyren som jeg møtte var faktisk ganske tiltrekkende og pen så jeg som hadde problemer med tro at noen kunne være like eller mer tiltrekkende enn min eks ser noe annet nå. 

Anonymkode: bda0e...080

Jeg synes kvinnen like gjerne som mannen kan ta kontakt etter en date, men umiddelbart å skrive og be om flere treff kan virke litt panisk, uansett kjønn.

 

Jeg ville heller sendt en melding og takket for sist og si at det var hyggelig, og ta det derfra. Men om du ikke tåler å få avslag er du definitivt ikke klar for å date. Det er en tøff verden der ute. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, Xtra skrev:

Jeg synes kvinnen like gjerne som mannen kan ta kontakt etter en date, men umiddelbart å skrive og be om flere treff kan virke litt panisk, uansett kjønn.

 

Jeg ville heller sendt en melding og takket for sist og si at det var hyggelig, og ta det derfra. Men om du ikke tåler å få avslag er du definitivt ikke klar for å date. Det er en tøff verden der ute. 

Jeg tåler avslag, men jeg har ikke lyst å ta første steget. Jeg er redd for selvtilliten min. Såklart burde jeg latt vær å gå på date pga jeg er redd for selvtilliten min. Men jeg velger å gå tross at jeg gruer meg til å date, og tross selvtilliten min er dårlig. Istedet verner jeg ekstra om meg selv slik som nå med å se om han tar kontakt. Jeg tror han vil ta kontakt om han er interessert. 

Han var veldig hyggelig. Spanderte kaffe på meg, osv. Men jeg følte at han ikke viste en flørtende tone... Noe menn ofte gjør når de er interessert. Men jeg viste heller ingen flørtende tone fordi jeg vil jo ikke virke helt hyper. Nei ikke lett dette: jeg er litt skuffet på meg selv om at jeg ikke våger å ta kontakt. Men jeg får se om han gjør det, og hvis han ikke gjør det så sender jeg mulig en melding om jeg får mot til meg. 

Men forløbig så trives jeg best med å skåne om meg selv. 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kan ikke si annet enn at jeg har sykt lyst til å våge å ta kontakt.... Men jeg tipper at denne mannen er av den attraktive sorten som har nok av damer å ta av, og at jeg får avslag ;) . Er skuffet på meg selv for at jeg er så feig. Men det er vel aldri for sent å kontakte han i morgen heller. 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg har sykt lyst til å våge å ta kontakt.... Men jeg tipper at denne mannen er av den attraktive sorten som har nok av damer å ta av, og at jeg får avslag ;) . Er skuffet på meg selv for at jeg er så feig. Men det er vel aldri for sent å kontakte han i morgen heller. 

Anonymkode: bda0e...080

Hvorfor har du så sykt lyst på kontakt når du føler at han ikke flørtet med deg, og du attpåtil er redd for å bli såret? Det høres ut som du er litt besatt av tanken på at han MÅ være interessert i deg?

Syns du skal slappe litt av, roe helt ned og heller se hva som skjer jeg...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan ikke si annet enn at jeg har sykt lyst til å våge å ta kontakt.... Men jeg tipper at denne mannen er av den attraktive sorten som har nok av damer å ta av, og at jeg får avslag ;) . Er skuffet på meg selv for at jeg er så feig. Men det er vel aldri for sent å kontakte han i morgen heller. 

Anonymkode: bda0e...080

Dere var på date nå i ettermiddag? Da hadde ikke jeg tatt kontakt allerede i kveld. 

Endret av cilie
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, cilie skrev:

Dere var på date nå i ettermiddag? Da hadde ikke jeg tatt kontakt allerede i kveld. 

Takk for råd :) . Da tar jeg iallefall ikke kontakt i kveld. Da er det bestemt. :) 

 

 

 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

7 minutter siden, Kayia skrev:

Hvorfor har du så sykt lyst på kontakt når du føler at han ikke flørtet med deg, og du attpåtil er redd for å bli såret? Det høres ut som du er litt besatt av tanken på at han MÅ være interessert i deg?

Syns du skal slappe litt av, roe helt ned og heller se hva som skjer jeg...

Jeg flørtet heller ikke med han. Årsak: selvtilliten og at jeg ikke ville virke pågående. Menn kan jo ha det likt. Men han var utrolig hyggelig, spanderte kaffe på meg, gikk tur osv. Men vil tippe at han er ganske attraktiv hos alle kvinner i min alder. Han er helt i toppsiktet når det gjelder utseende, og sjarm. 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg flørtet heller ikke med han. Årsak: selvtilliten og at jeg ikke ville virke pågående. Menn kan jo ha det likt. Men han var utrolig hyggelig, spanderte kaffe på meg, gikk tur osv. Men vil tippe at han er ganske attraktiv hos alle kvinner i min alder. Han er helt i toppsiktet når det gjelder utseende, og sjarm. 

Anonymkode: bda0e...080

For min del endres ikke oppfatningen etter det du sier her. Jeg syns du "antar", tolker og overdramatiserer etter det som har vært en kaffeavtale, og mener du bør slappe mer av og se om han er interessert i nytt treff eller ikke. 

Endret av Kayia
Lenke til kommentar
Del på andre sider

37 minutter siden, Kayia skrev:

For min del endres ikke oppfatningen etter det du sier her. Jeg syns du "antar", tolker og overdramatiserer etter det som har vært en kaffeavtale, og mener du bør slappe mer av og se om han er interessert i nytt treff eller ikke. 

Jeg slapper av. Jeg lener meg helt tilbake, også ser jeg om han kontakter meg :) .  

Jeg burde hatt en egen rådgiver anngående dating, for jeg er ikke god på hvordan man gjør ting og tang. Men jeg tar å lener meg helt tilbake. Uansett om han aldri kontakter meg så var det iallefall et koselig møte. 

Anonymkode: bda0e...080

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...