Gå til innhold

Hvem ta kontakt etter date....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

45 minutter siden, Lillemus skrev:

Helt i begynnelsen da jeg nettdatet hadde jeg ikke bilde på profilen min og da traff jeg på en jeg ble enig om å møte, men han ville ikke ha bilde først - han ville gjøre seg sitt eget førsteinntrykk når vi møttes. :) Synes det var litt koselig, uten at det ble noe mer mellom oss, men jeg har faktisk aldri tenkt på at det var på grunn av utseendet mitt. Bortsett fra at jeg er ganske lav så er jeg forholdsvis gjennomsnittlig tror jeg. Innbilder meg selv at jeg ser ung ut for alderen, men det kan jo være ren ønsketenking! :D 

Sminke bruker ikke jeg heller og kjæresten sier at han liker best naturlige damer, så da så. :) Jeg farger ikke håret engang selv om det begynner å bli litt mye sølv i det - har tatt glansvask et par ganger, men han ser det ikke uansett så da gidder jeg i alle fall ikke. *hehe*

Og som Påskelilje (?) sa - om de dumper deg på grunn av utseendet eller tanna di så er det da pokker så grunne at de ikke er noe å samle på uansett???

Helt enig med deg :) . Takker dere for positive og bra råd her inne. Jeg har lært så mye av dette forumet. Tankene mine er slik at jeg lett kan havne helt på blindspor i hvordan jeg skal håndtere de iblant, og da går jeg lett i en sirkel av tanker som jeg ikke klarer å løsrive meg fra før jeg får høre de rette ordene. Og der kom det fra både deg og påskelilje: "Dersom jeg blir avvist pga utseende eller tanna mi, så viser de overhodet ikke noe å samle på for meg uansett. Da blir de for overfladiske for meg. Jeg burde mulig tenke på å ta å bleke alle tennene mine slik at de får lik farge som fortannen, men jeg har ikke økonomi til det nå, og må ta hensyn til det. Og det kan være helt andre ting som gjør avvisninger. 

Jeg lå bare merke til at han siste daten stirret meg opp og ned... virket som om han gransket utseende mitt. Og det virket som om han egentlig hadde bestemt seg med det samme han så meg.  Han var svært direkte i alt han sa. Jeg fortalte foreks at en i familien hadde fått seg en liten hund. Svaret hans var: det kunne like godt vært en kanin. Jeg liker ikke små hunder. .. for de er ikke hunder de.. de er kaniner!. Ja de er kaniner de du!!!! Eller nesten ikke det engang!. ..  Jeg prater selv mye mer forsiktig enn han gjorde. Synes den kommentaren var litt spesiell, men jeg husker at noen av de andre jeg har møtt før via nettet har hatt lik type kommentar omtrent på ting og tang. Mens noen sier aldri slike kommentarer som det, og er mer behagelige i måten de prater på.. Han var veldig sånn i enkelte kommentarer han kom med, og derfor følte jeg at jeg nesten fikk vondt i magen av å prate med han, men jeg ble mer opptatt av utseende hans igjen. Altså om at han var tiltrekkende... Og da ville jeg igjen tenke bare på de positive faktene hans, for de var jo der de og . Sånn typisk meg :) . Og så lage de til en fantastisk person i hodet mitt. 

Men jeg får ha i tankene for fremtiden: er jeg ikke god nok utseendemessig så får de bare gå. Da får de gå til noe de synes "ser" bedre ut :) 

 

 

 

 

 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du snakker så mye om utseendet ditt at jeg faktisk begynner å lure på hvordan du ser ut! :D:D

Spøk til side (for det VAR en spøk, og ikke en oppfordring til å legge ut bilde av deg selv!) - jeg blir tiltrukket av positive mennesker med gnist, humor, energi og engasjement, som er løsningsorienterte, trygge på seg selv, og som tar vare på seg selv. Et vakkert men «kort», seigt og negativt menneske ville jeg aldri valgt som partner, hverken i jobbsammenheng eller privat. «Vakker» er vanskeligere å definere, men erfaringsmessig er vel mennene jeg syns har et flott utseende slanke, mørkhårede, med flotte gnistrende øyne ;) 

Jeg ville ellers aldri levd med en «bad kisser», men da har vi kommet forbi førsteinntrykk-fasen... ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, Mina1 skrev:

Helt enig med deg :) . Takker dere for positive og bra råd her inne. Jeg har lært så mye av dette forumet. Tankene mine er slik at jeg lett kan havne helt på blindspor i hvordan jeg skal håndtere de iblant, og da går jeg lett i en sirkel av tanker som jeg ikke klarer å løsrive meg fra før jeg får høre de rette ordene. Og der kom det fra både deg og påskelilje: "Dersom jeg blir avvist pga utseende eller tanna mi, så viser de overhodet ikke noe å samle på for meg uansett. Da blir de for overfladiske for meg. Jeg burde mulig tenke på å ta å bleke alle tennene mine slik at de får lik farge som fortannen, men jeg har ikke økonomi til det nå, og må ta hensyn til det. Og det kan være helt andre ting som gjør avvisninger. 

Jeg lå bare merke til at han siste daten stirret meg opp og ned... virket som om han gransket utseende mitt. Og det virket som om han egentlig hadde bestemt seg med det samme han så meg.  Han var svært direkte i alt han sa. Jeg fortalte foreks at en i familien hadde fått seg en liten hund. Svaret hans var: det kunne like godt vært en kanin. Jeg liker ikke små hunder. .. for de er ikke hunder de.. de er kaniner!. Ja de er kaniner de du!!!! Eller nesten ikke det engang!. ..  Jeg prater selv mye mer forsiktig enn han gjorde. Synes den kommentaren var litt spesiell, men jeg husker at noen av de andre jeg har møtt før via nettet har hatt lik type kommentar omtrent på ting og tang. Mens noen sier aldri slike kommentarer som det, og er mer behagelige i måten de prater på.. Han var veldig sånn i enkelte kommentarer han kom med, og derfor følte jeg at jeg nesten fikk vondt i magen av å prate med han, men jeg ble mer opptatt av utseende hans igjen. Altså om at han var tiltrekkende... Og da ville jeg igjen tenke bare på de positive faktene hans, for de var jo der de og . Sånn typisk meg :) . Og så lage de til en fantastisk person i hodet mitt. 

Men jeg får ha i tankene for fremtiden: er jeg ikke god nok utseendemessig så får de bare gå. Da får de gå til noe de synes "ser" bedre ut :) 

 

 

 

 

 

Kanskje sammenligningen mellom små hunder og kaniner var ment å være morsom? Jeg kan godt finne på å kalle dem garnnøster eller sofaputer, eller rotter. Og ville nok ha ledd av kommentaren hans, fordi den var en smule absurd.

Og der er vi inne på det som for meg er nummer 1: At en mann får meg til å le. Nå er ikke det særlig vanskelig, men humor er et fantastisk kommunikasjonsverktøy,  og felles humor er en del av den mystiske kjemien man ofte snakker om.

Når jeg leser innleggene dine, får jeg inntrykk av at all datingen forsterker ditt eget utseendefokus, og at de du treffer også er mer opptatt av utseende enn det som er vanlig blant voksne mennesker.

Og jeg mener oppriktig det jeg skrev i et annet innlegg om gull og gråstein: Hvis du fortsetter å være så opphengt i det ytre, kan det hende muligheten til ekte kjærlighet suser forbi deg uten at du ser den. Min erfaring er dessuten at i det jeg forelsker meg, blir mannen veldig kjekk og tiltrekkende, selv om jeg ikke syntes det ved første blikk.

Slik sett forsto jeg ingenting da lynet slo ned rett etter at jeg ble separert for mange år siden. Jeg forelsket meg brått og sterkt og skjønte ingenting. Han der? Han er da helt alminnelig og ikke spennende i det hele tatt? Men forelskelsen tok ikke feil. Og han fikk meg til å le fra første stund. I dag, mange år etter, er jeg fortsatt kribleforelsket og synes han er både kjekk opg sexy.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, Babette skrev:

Kanskje sammenligningen mellom små hunder og kaniner var ment å være morsom? Jeg kan godt finne på å kalle dem garnnøster eller sofaputer, eller rotter. Og ville nok ha ledd av kommentaren hans, fordi den var en smule absurd.

Og der er vi inne på det som for meg er nummer 1: At en mann får meg til å le. Nå er ikke det særlig vanskelig, men humor er et fantastisk kommunikasjonsverktøy,  og felles humor er en del av den mystiske kjemien man ofte snakker om.

Når jeg leser innleggene dine, får jeg inntrykk av at all datingen forsterker ditt eget utseendefokus, og at de du treffer også er mer opptatt av utseende enn det som er vanlig blant voksne mennesker.

Og jeg mener oppriktig det jeg skrev i et annet innlegg om gull og gråstein: Hvis du fortsetter å være så opphengt i det ytre, kan det hende muligheten til ekte kjærlighet suser forbi deg uten at du ser den. Min erfaring er dessuten at i det jeg forelsker meg, blir mannen veldig kjekk og tiltrekkende, selv om jeg ikke syntes det ved første blikk.

Slik sett forsto jeg ingenting da lynet slo ned rett etter at jeg ble separert for mange år siden. Jeg forelsket meg brått og sterkt og skjønte ingenting. Han der? Han er da helt alminnelig og ikke spennende i det hele tatt? Men forelskelsen tok ikke feil. Og han fikk meg til å le fra første stund. I dag, mange år etter, er jeg fortsatt kribleforelsket og synes han er både kjekk opg sexy.

Ja det kan være at jeg ikke forsto hans humor og at det han sa var ment for å være morsom. Jeg lo jo av det. Men jeg trodde at han sa det fordi han var uinteressert. Så mennesker kan lett missoppfatte hveradre når man treffes første gang og er usikker. 

Jeg håper da ikke at han dumpet meg fordi jeg skulle ledd høyere osv... hehe. Men jeg fikk en følelse om at han ikke var interessert fra første sekund han så meg. Jeg følte at jeg var ganske tilbakeholden og sjenert hele tiden på den daten. Var fryktelig usikker og redd for å ikke bli likt eller være bra nok. Men kan jo være at ha  ble usikker av min væremåte også. Og at det førte til avvisning. Man kan spekulere som bare det men alle er nok ikke helt seg selv på en første date via nettet. Og jeg mener derfor at det med kjemi er vanskelig å avgjøre utifra det. Derfor fryktet jeg at det lå på utseende. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

17 minutter siden, Babette skrev:

Kanskje sammenligningen mellom små hunder og kaniner var ment å være morsom? Jeg kan godt finne på å kalle dem garnnøster eller sofaputer, eller rotter. Og ville nok ha ledd av kommentaren hans, fordi den var en smule absurd.

Og der er vi inne på det som for meg er nummer 1: At en mann får meg til å le. Nå er ikke det særlig vanskelig, men humor er et fantastisk kommunikasjonsverktøy,  og felles humor er en del av den mystiske kjemien man ofte snakker om.

Når jeg leser innleggene dine, får jeg inntrykk av at all datingen forsterker ditt eget utseendefokus, og at de du treffer også er mer opptatt av utseende enn det som er vanlig blant voksne mennesker.

Og jeg mener oppriktig det jeg skrev i et annet innlegg om gull og gråstein: Hvis du fortsetter å være så opphengt i det ytre, kan det hende muligheten til ekte kjærlighet suser forbi deg uten at du ser den. Min erfaring er dessuten at i det jeg forelsker meg, blir mannen veldig kjekk og tiltrekkende, selv om jeg ikke syntes det ved første blikk.

Slik sett forsto jeg ingenting da lynet slo ned rett etter at jeg ble separert for mange år siden. Jeg forelsket meg brått og sterkt og skjønte ingenting. Han der? Han er da helt alminnelig og ikke spennende i det hele tatt? Men forelskelsen tok ikke feil. Og han fikk meg til å le fra første stund. I dag, mange år etter, er jeg fortsatt kribleforelsket og synes han er både kjekk opg sexy.

Jeg synes ikke at de jeg har forelsket meg i er annet enn alminnelig. Og de jeg liker på date er alminnelig. Altså du tar litt feil om at jeg er utseendefokusert. Hadde du sett bilder av de jeg likte på utseende og tiltrekning så tror jeg at du hadde sagt at de er helt normal og ikke pen. Men min sjenerte tilbakeholdne oppførsel kan ødelegge for meg. De vil mulig at jeg skal være mer pågående og frempå kanskje men det er jeg ikke før jeg føler meg trygg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det at du var usikker og tilbakeholdende, kan han ha tolket som at du følte deg ukomfortabel i hans nærvær, og at det like mye var du som signaliserte manglende interesse, særlig hvis du trakk deg fysisk unna og unngikk øyenkontakt. Det er jo ikke særlig inviterende.

Er det ikke en løpepark eller noe sånt i byen din, der du kan komme naturlig i snakk med andre løpere når du står og tøyer ut, for eksempel? Eller noe slags fellestrening du kan være med på og bli kjent?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

8 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg synes ikke at de jeg har forelsket meg i er annet enn alminnelig. Og de jeg liker på date er alminnelig. Altså du tar litt feil om at jeg er utseendefokusert. Hadde du sett bilder av de jeg likte på utseende og tiltrekning så tror jeg at du hadde sagt at de er helt normal og ikke pen. Men min sjenerte tilbakeholdne oppførsel kan ødelegge for meg. De vil mulig at jeg skal være mer pågående og frempå kanskje men det er jeg ikke før jeg føler meg trygg. 

Når jeg sier at du er utseendefokusert, sikter jeg først og fremst til at du er veldig opptatt av ditt eget utseende. Og at du hele tida tror det er noe galt med dette hvis du blir avvist. Derfor mener jeg at datingen forsterker ditt utseendefokus.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, Babette skrev:

Når jeg sier at du er utseendefokusert, sikter jeg først og fremst til at du er veldig opptatt av ditt eget utseende. Og at du hele tida tror det er noe galt med dette hvis du blir avvist. Derfor mener jeg at datingen forsterker ditt utseendefokus.

Ja jeg liker ikke å tenke på at jeg blir dumpet pga utseende men jeg liker heller ikke å tenke på at jeg ble dumpet fordi han mulig fikk feilt inntrykk av meg for jeg var nervøs. Og jeg våget ikke å være pågående eller initiativtakende eller vise interesse for han med å spørre om kyss osv når det var første treff ;). Mulig andre damer er mer pågående der ? 

En sak er sikker : dating er komplisert og det er ikke lett å være seg selv og åpen på første date. Lett å verne seg selv. ;). 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Babette skrev:

Når jeg sier at du er utseendefokusert, sikter jeg først og fremst til at du er veldig opptatt av ditt eget utseende. Og at du hele tida tror det er noe galt med dette hvis du blir avvist. Derfor mener jeg at datingen forsterker ditt utseendefokus.

 

26 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg synes ikke at de jeg har forelsket meg i er annet enn alminnelig. Og de jeg liker på date er alminnelig. Altså du tar litt feil om at jeg er utseendefokusert. Hadde du sett bilder av de jeg likte på utseende og tiltrekning så tror jeg at du hadde sagt at de er helt normal og ikke pen. Men min sjenerte tilbakeholdne oppførsel kan ødelegge for meg. De vil mulig at jeg skal være mer pågående og frempå kanskje men det er jeg ikke før jeg føler meg trygg. 

Så det er ikke du som skrev dette?

"Fyren som jeg møtte var faktisk ganske tiltrekkende og pen så jeg som hadde problemer med tro at noen kunne være like eller mer tiltrekkende enn min eks ser noe annet nå." 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

11 minutter siden, Babette skrev:

 

Så det er ikke du som skrev dette?

"Fyren som jeg møtte var faktisk ganske tiltrekkende og pen så jeg som hadde problemer med tro at noen kunne være like eller mer tiltrekkende enn min eks ser noe annet nå." 

Jeg mener det slik at min eks ser ikke mer enn middels ut. Da jeg møtte han første gangen så var det første jeg tenkte på at han var ikke helt den type mann jeg fallt for. Men jeg synes at han ble penere og penere / eller rettere sagt mer sjarmerende  etterhvert. Men han var ikke mer enn middels. Me  jeg tror så dårlig om meg selv og tror i etterkant at jeg ikke har sjans på de som er middels normal engang.  Min eks så ofte ganske ustelt ut men jeg likre han slik. Men på slutten ble han forfengelig og begynte å pynte seg. Forstår du nå ? :)

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså det skulle stå at jeg likte min eks best når han ikke pyntet seg. Men han ble fjollete på slutten og da synes jeg at han ble for forfengelig. 

Han som jeg datet sist nå minnet mye om min eks når det gjaldt utseende. Var ikke mer enn middels men jeg følte tiltrekning. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes alt du skriver tyder på at du er temmelig utseendefiksert. Bare det at du omtaler folk som "middels normal" forteller at du plasserer dem på en skala fra stygg til pen.

Men det som ikke rimer, er at du på den ene siden skriver at du tror dårlig om deg selv og også virker vedlig usikker, og i neste øyeblikk understreker at du ser bedre ut enn de fleste. Du fortalte også en gang at du synes du er penere enn de nye damene til eksene dine.

Hvis utseendet er så avgjørende i forbindelse med dating, skulle man tro du hadde god tro på dine egne sjanser på markedet.

Og jeg sier igjen: Alt snakket om utseende høres veldig ungpikeaktig ut. Får håpe du får et mer avslappet syn på disse tingene med årene. Lær deg å gi litt mer blaffen, slapp av og drit i hva andre mener om deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babette skrev:

Jeg synes alt du skriver tyder på at du er temmelig utseendefiksert. Bare det at du omtaler folk som "middels normal" forteller at du plasserer dem på en skala fra stygg til pen.

Men det som ikke rimer, er at du på den ene siden skriver at du tror dårlig om deg selv og også virker vedlig usikker, og i neste øyeblikk understreker at du ser bedre ut enn de fleste. Du fortalte også en gang at du synes du er penere enn de nye damene til eksene dine.

Hvis utseendet er så avgjørende i forbindelse med dating, skulle man tro du hadde god tro på dine egne sjanser på markedet.

Og jeg sier igjen: Alt snakket om utseende høres veldig ungpikeaktig ut. Får håpe du får et mer avslappet syn på disse tingene med årene. Lær deg å gi litt mer blaffen, slapp av og drit i hva andre mener om deg.

Du forstår meg ikke. 

Jeg har dårlig tro på at menn liker meg. Jeg tror ikke at en mann som er middels i mine øyne vil ha meg engang.... så dårlig tro har jeg så ikke si at jeg er utseendefokusert. 

Si hva du vil... men jeg er ikke opptatt av utseende på den måten du tror. Men allikevel kan jeg se noenlunde på hva som er pent osv... 

Og personlighet: personligheten til de damene som trykker liker på profilbildene hans, og personligheten til hans bestebestevenninne i hjemlandet som jeg mistenker at han har åpent forhold til, er ikke noe å skryte av!. Jeg synes at det de skriver på nett er helt sykt!. De skriver mye rart ... og de virker veldig spesielle ut. Og også overfladiske - opptatt av utseende sitt når de ligger inn bilder på profilene sine om før og etter sminke... osv... Slik ser jeg ut med sminke og slik uten osv. Se hvor pen jeg er.. jeg er 40 år og har ikke en eneste rynke skrev hun ene.... Lykkelig over det. Jeg vet jeg er pen osv. ... Så de damene der har iallefall en mer overfladisk personlighet enn meg, for jeg limer ikke inn slike bilder. 

Men nok om eksen min!. Han er en drittsekk og ikke verdt å prate om synes jeg. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 timer siden, Babette skrev:

Jeg synes alt du skriver tyder på at du er temmelig utseendefiksert. Bare det at du omtaler folk som "middels normal" forteller at du plasserer dem på en skala fra stygg til pen.

Men det som ikke rimer, er at du på den ene siden skriver at du tror dårlig om deg selv og også virker vedlig usikker, og i neste øyeblikk understreker at du ser bedre ut enn de fleste. Du fortalte også en gang at du synes du er penere enn de nye damene til eksene dine.

Hvis utseendet er så avgjørende i forbindelse med dating, skulle man tro du hadde god tro på dine egne sjanser på markedet.

Og jeg sier igjen: Alt snakket om utseende høres veldig ungpikeaktig ut. Får håpe du får et mer avslappet syn på disse tingene med årene. Lær deg å gi litt mer blaffen, slapp av og drit i hva andre mener om deg.

Jeg tror at selv om jeg mener at jeg synes selv at jeg er penere enn eksene mine sine damer så betyr ikke det at jeg har tror det er tilfelle. Jeg tenker at jeg må jo være styggere enn de når de vil heller ha disse damene. Så jeg mener at jeg blir valgt bort fordi jeg ikke er pen nok. Og at mange er overfladiske. Så du mener at det er personligheten min som gjør at jeg blir dumpet? Og at når jeg er på en date så er det veldig lett å finne ut at jeg ikke er en bra personlighet og dermed så holder det med å date meg en gang for å finne ut? Ingen kjenner meg i løpet av en date... Jeg er alltid nervøs på første date.... og man tør ikke å åpne seg helt på første date. Jeg er beskjeden. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skriver blant annet:

"Jeg tenker at jeg må jo være styggere enn de når de vil heller ha disse damene. Så jeg mener at jeg blir valgt bort fordi jeg ikke er pen nok."

Likevel hevder du at du ikke er opptatt av utseende?

Og det kan godt hender du konkluderer feil. Det kan godt tenkes at eksene dine også synes du er penere enn deres nåværende kjærester, men hva så?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nicklusheletida
57 minutter siden, Mina1 skrev:

Du forstår meg ikke. 

Jeg har dårlig tro på at menn liker meg. Jeg tror ikke at en mann som er middels i mine øyne vil ha meg engang.... så dårlig tro har jeg så ikke si at jeg er utseendefokusert. 

Si hva du vil... men jeg er ikke opptatt av utseende på den måten du tror. Men allikevel kan jeg se noenlunde på hva som er pent osv... 

Og personlighet: personligheten til de damene som trykker liker på profilbildene hans, og personligheten til hans bestebestevenninne i hjemlandet som jeg mistenker at han har åpent forhold til, er ikke noe å skryte av!. Jeg synes at det de skriver på nett er helt sykt!. De skriver mye rart ... og de virker veldig spesielle ut. Og også overfladiske - opptatt av utseende sitt når de ligger inn bilder på profilene sine om før og etter sminke... osv... Slik ser jeg ut med sminke og slik uten osv. Se hvor pen jeg er.. jeg er 40 år og har ikke en eneste rynke skrev hun ene.... Lykkelig over det. Jeg vet jeg er pen osv. ... Så de damene der har iallefall en mer overfladisk personlighet enn meg, for jeg limer ikke inn slike bilder. 

Men nok om eksen min!. Han er en drittsekk og ikke verdt å prate om synes jeg. 

Alt du legger merke til. Du vet altså alt dette om alle damene som har trykt liker på profilbildet til x- en din ? 

Det er vanskelig å forstå at du er over 40 år. Dine interesser virker meget begrenset;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 1.11.2017 den 21.41, Mina1 skrev:

Ja, det er den kunstige fortannen som jeg kaller skade i ansiktet. Den er krittende hvit... og ser ut som om jeg har pusset den mye bedre enn de andre tennene, pga de andre tennene er blitt mørkere med årene. Tannlegen sa at jeg kan bleke alle tennene slik at den kunstige tannen står mer i hop med de andre, men det er ganske dyrt. Koster 4000 kroner å gjøre det, og det er dyrere med ny porselenstann sa han. Men jeg vet om andre som har knust fortann og. Og jeg reagerer ikke på deres. 

Ja, faktisk du har rett. Den siste daten så synes jeg faktisk at det gikk bedre enn jeg hadde trodd med tanke på at han behandlet meg på en ganske så hyggelig måte tross at han ikke følte at det var kjemi. Men jeg følte at noe var galt helt fra starten. Når vi skulle prate sammen ble alt helt stivt i starten, og så løsnet det litt, men jeg følte at utifra hva han fortalte om seg selv så var vi totalt ulike mennesker med totalt ulike livsstiler. Han virket mer ut som en som likte å gå ut på byen, og feste, en som reiste mye, og han pratet som om han skulle flytte fra byen før eller siden også.... fordi han sa at han egentlig kunne tenke seg å bo nærmere hjemstedet hans. Han var svensk. Jeg hadde en følelse på meg at det ikke kom til å matche allerede før daten fordi det var veldig tungt å kommunisere med han på nettet og. Han skrev veldig lite, og veldig tung å kommunisere med. 

Ja jeg likte utseende og svenske språket hans. Men jeg tenkte i det jeg fikk melding fra han at om han ville treffes igjen så ville det bli kleint, fordi jeg følte at vi var ganske så ulike, og kommunikasjonen var tung, selv om han var hyggelig. Jeg får håpe at det var andre grunner enn utseende. :) 

Jeg synes ikke du skal kalle en kunstig tann for en skade i ansiktet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Babette skrev:

Du skriver blant annet:

"Jeg tenker at jeg må jo være styggere enn de når de vil heller ha disse damene. Så jeg mener at jeg blir valgt bort fordi jeg ikke er pen nok."

Likevel hevder du at du ikke er opptatt av utseende?

Og det kan godt hender du konkluderer feil. Det kan godt tenkes at eksene dine også synes du er penere enn deres nåværende kjærester, men hva så?

 

Jeg tror ikke det... jeg tror at han synes at jeg er stygg. Men det spiller ingen rolle:: for jeg synes at han ha oppført seg som en drittsekk uansett.... 

Glemmer aldri den episoden da en politimann konfronterte meg med full i latter om penisen hans... herregud..... :D .. Altså han hadde lagt nummer om noe som var helt sykt... om sin penis... og jeg måtte prate med politiet om det ...mens politiet nærmest gråt av latter..og latterkrampe.  Nei jeg er ferdig med det tullet der. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, ColaZero skrev:

Jeg synes ikke du skal kalle en kunstig tann for en skade i ansiktet.

Okey flott det :) Men nå sjekket jeg opp i dette med menn og utseende. Spurte menn på et forum der det var mange menn som sjekker damer, .. om hva som betydde noe for de når det kom til første-date... Og svaret ble: 

1. utseende hennes må være sexy, og tiltrekkende

2. hun må ha sexy rompe

3. hun må ha spretne pupper. 

4. hun må være litt sprø

5. hun må være litt pågående sexuellt

6. hun må være intligent, og hyggelig å prate med, men ikke prate for mye. 

Jeg bare sa : men spiller utseende en rolle? ja.. de ville ikke ha en dame om hun ikke var tiltrekkende nok. Da ville de si at kjemien ikke stemmer. Og det er jo nettopp det jeg frykter.... altså at jeg ikke er tiltrekkende nok. Men hva om hun eier fine egenskaper som å være intligent og hyggelig da... Nei det hjalp ikke. Hun må være tiltrekkende og fin fikk jeg som svar. Så de kunne ikke si at utseende ikke var viktig på en date. Var en av de første tingene de la merke til sa de.... og utseende var inngangsporten for at de i det hele tatt var interessert i henne utover det... Det er fælt men sant: men det fins også menn som kan si at det er andre ting som teller, men fins en del av de overfladiske og. Det gjelder å finne de som ikke er overfladiske. 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Nicklusheletida skrev:

Alt du legger merke til. Du vet altså alt dette om alle damene som har trykt liker på profilbildet til x- en din ? 

Det er vanskelig å forstå at du er over 40 år. Dine interesser virker meget begrenset;)

Mine interesser er ikke meget begrenset... jeg har mange interesser i livet ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...