Gå til innhold

Klar for nabounger - hvor mye godteri kjøper du inn?

Anbefalte innlegg

Akkurat nå, emilie321 skrev:

Jeg har aldri bodd ensomt til, men da jeg hadde hund, så var jeg ofte å gikk i skogen i mørket (med hodelykt) Elsket det og følte meg tryggere der enn om jeg skulle hatt gått i byen alene en sen kveld.:)

Det er utrolig deilig å være i skogen når det er mørkt. Så stille og fredelig. Må kjøre litt for å komme ordentlig inn i skogen her da, og veiene som går langt inn i skogen er bomveier, så er ikke noe jeg kan gjøre hver kveld uten at det blir dyrt. Men de gangene jeg gjør det får jeg gjerne en behagelig ro.

Fortsetter under...

Jeg kjøpte inn noe innpakket godteri på Kiwi - Fox, Nox, Rox, sånne sweet hearts-"lebestifter", kjærlighet på pinne, og noe slags banankaramell-dings og noe annet. Men jeg var ikke hjemme, så min sønn, som selv har vokst opp med Halloween, sto for utdelingen.

Klok av skade for flere år siden kjøper jeg kun godteri som minst én i husholdningen liker. :D Dumt å brenne inne med vondt godteri!

17 minutter siden, morsan skrev:

Klok av skade for flere år siden kjøper jeg kun godteri som minst én i husholdningen liker. :D Dumt å brenne inne med vondt godteri!

En del av grunnene til at jeg kjøper typisk Haloween-godteri på Nille er at det ikke er noen fare for at jeg tømmer overskuddslageret ;) 

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...