Gå til innhold

Samboer hermer etter ticsene mine. Jeg har tourettes

Anbefalte innlegg

Når samboeren hermer etter ticsene mine. Jeg sier at hun ikke skal gjøre det for det er null morsomt for meg og det trigger enda mer når hun gjør det.

Hun har sagt at jeg må jo få lov til å gjøre det.. Jeg lager kremtelyder og har ufrivillige bevegelser. Tourettes syndrom. 

Hadde du syntes det var gøy?

Anonymkode: c591a...772

Fortsetter under...

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Når samboeren hermer etter ticsene mine. Jeg sier at hun ikke skal gjøre det for det er null morsomt for meg og det trigger enda mer når hun gjør det.

Hun har sagt at jeg må jo få lov til å gjøre det.. Jeg lager kremtelyder og har ufrivillige bevegelser. Tourettes syndrom. 

Selvfølgelig er det ikke gøy. Hvorfor gidder du være sammen med en som mobber deg sånn? Jeg synes det er skikkelig ondskapsfullt gjort av henne.

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Nå har ikke jeg tourettes, men eksen min var på en lignende måte ovenfor meg. Han kunne si ting til meg som ikke var særlig morsomt, og hvis jeg tok igjen, så sa han at det var jo bare en spøk.... Og spøk måtte jeg tåle. Utrolig sårende. 

Det at du har tourettes synes jeg er hakket verre, du kan jo ikke noe for dette. Dette er ren mobbing. Synes ikke du skal finne deg i dette.

Om en ser bort i fra mobbebiten, så kan jo dette være svært helseskadelig? Om du begynner å holde igjen osv, så kan vel dette utsette ticsa? Jeg har ikke peiling altså, men har sett en dokumentar om det, hvor en endte opp i rullestol da hun holdt igjen i alt for mange år.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...