Gå til innhold

Bør vi kvotere kvinnfolk inn i fengslene våre? Rasisme mot menn ?

Bør vi kvotere kvinnfolkene inn i fengsler, fordi det er ujevn kjønnsbalanse der og det er rasisme/diskriminering)  

5 stemmer

1. 1. Bør vi kvotere kvinnfolkene inn i fengsler, fordi det er ujevn kjønnsbalanse der og det må skyldes rasisme/diskriminering)

• Ja send kvinnfolket i fengsel, jo fler jo bedre og kast nøkkelen!
      1
    • Nei, det blir litt dumt, vel ?
      4
    • Usikker
      0

Anbefalte innlegg

95% av folk i fengsel er MENN, dette er rasistisk, vi bør kvotere inn kvinner i fengslene, fordi menn og kvinner er like og eneste grunn til at mannfolket er i flertall i fengsel må være DISKRIMINERENDE rettsvesen, eneste mulighet, fordi menn og kvinner er like, dette kan enkelt gjøres ved å halvere soningsstiden til mannfolk, og femdoble soningstiden til kvinnfolk evt hente inn noen feminister eller andre kvinnfolk og putte dem inn i fengsel for livstid, endelig får vi rettferdighet, 50% menn 50% kvinner i fengslene, RETTFERDIGHET OG LIKHET, LIKE UTFALL betyr rettferdighet, ulike utfall betyr DISKRIMINERING

Er dere ikke enige? B)

Vi har innført statlig diskriminering i Norge, i håp om å få "like utfall", det er ikke likestilling, det er ikke rettferdig, det er ikke fornuftig, det er ikke logisk, det bør være brudd på menneskerettighetene, det bør stanses umiddelbart. Det er forskjell på folk, på godt og vondt. Det er ikke diskriminrende, det er naturen og evolusjonen sin skyld, det fører til ulike utfall

Prøver du å "rette opp" i biologiske forskjeller, for å få like utfall, får du både grovt urettferdighet, men du får også feil folk på feil sted. Uskyldige kvinnfolk skal sitte i fengsel, mens skyldige mannfolk skal gå fritt i samfunnet, fordi ellers får vi ikke like utfall, dere kan sikkert se at det ikke er logisk eller fornuftig å basere samfunnet slik ?

Så for guds skyld, dersom dere påstår at X eller Y er rasistisk, eller diskriminerende, f.eks at sammordna opptak er diskriminerende mot jenter og at dette bør rettes opp i, eller at rettsvesenet er diskriminerende mot mannfolk, eller næringslivet er diskriminerende mot jenter, så må dere finansiere forskning (obs: ikke PK bestillingsverk, ekte faktisk forskning på ubehagelige tema) som dokumenterer at det er FAKTISK diskriminering som foregår, at flere menn er i fengsel er i seg selv IKKE bevis for diskriminering eller urettferdige systemer. det er bare bevis for at flere menn enn kvinner er i fengsel

Dette vil medføre at dere må starte forskning på ubehagelige tema, hva ER faktisk forskjellene på menn og kvinner, hva ER forskjellene på f.eks asiatere vs europeere biologisk sett. Dere kan oppdage noen fakta dere virkelig ikke vil like, men det er eneste måte dere kan komme til sannheten og finne den ekte "rettferdige" andelen menn som bør være i fengsel ifohold til kvinnfolket, og hvor mange kvinner som "bør" være toppledere, biologisk sett, det er nok ikke 50% desverre frøkener :ph34r:. Dere vil bla.a finne at variansen (på godt og vondt) blant menn er mye større enn hos kvinner, flere menn vil være på bunnen, flere menn vil være på toppen. Flere menn vil være toppledere, flere menn vil ta selvmord. Er det DISKRIMINERENDE at mannfolket tar mere selvmord enn kvinnfolket? Eller er det bare diskriminerende når mannfolket tar toppjobbene og ikke kvinnfolket? Ekte forskning vil gi dere fakta som dere ikke vil like, men som er fakta, fakta bryr seg ikke om dere "føler" at menn og kvinner er like, eller asitiske menn og afrikanske menn "er" like

Vi må stanse galskapen, før det er for sent. NEI til statlig diskriminering, NEI til "feminisme", NEI til PK eliten som "hevder" menn og kvinner (og andre grupper) er "like". Løgn er løgn, uansett hvor mye en håper det er sannhet. Naturen er brutal og slem, den samsvarer ikke med våre ønsker og hvordan ting skal være hvor alle er like og hipp hurra. Desverre

Kjør "debatt"?!     ( Lite å debattere her, men bare prøv? men ikke kom med "jeg føler" som argument.... :ph34r:       )

Anonymkode: 07c2a...61f

Fortsetter under...

Det er så mange i våre dager som sliter med en utdanning og bakgrunn som er gått ut på dato. Det er jo nettopp dette som er tidens store farsott og mantra. Se bare på legene hvordan man sliter i rekrutteringen. Mange føler de klarer ikke ta seg av sine nærmeste engang i situasjonen som er oppstått for samfunnet. At det gjelder så mange yrkesgrupper er hevet over tvil. Fengslene våre ville helt sikkert tjent på overveiende kvinnelige ansatte. Det ville hatt god effekt på valg av mindre enheter og innhold i tilværelsen og medisinsk oppfølging ikke minst. Som igjen hadde ført til mindre behov for oppfølging av mennesker på slik måte. Det er mange ting som kunne vært gjort for at mennesker kan få et bedre liv. Men politikere må ønske å se.😊

Anonymkode: 32406...340

Jeg føler bare at det er politikerne som sitter på nøkkelen til så mye. Og mye av politikken som føres er det jo tverrpolitisk enighet om ellers ville det ikke blitt stemt gjennom de føringer og resursfordeligersom gjøres. Når man fikk en jobb burde arbeidsgiver ta mere ansvar for faglig oppdatering synes jeg. Da tror jeg mye hadde vært vunnet.

Men jeg tar avstand fra alt ulovelig hvis du mener noe ulovelig skjer.

Hvorfor all denne aggresjonen mot kvinner?  Hadde det vært bedre om kvinner i større gard voldtok menn? Forøvrig hadde det vært lettere å forholde seg til innlegget dit om du begrenset lengden og ikke minst antallet feilaktige påstander - man gir opp før man kommer i gang.

20 minutter siden, Xtra skrev:

Hvorfor all denne aggresjonen mot kvinner?  Hadde det vært bedre om kvinner i større gard voldtok menn? Forøvrig hadde det vært lettere å forholde seg til innlegget dit om du begrenset lengden og ikke minst antallet feilaktige påstander - man gir opp før man kommer i gang.

Tror ikke du tok poenget, men sikkert delvis min feil ble litt langt innlegg. Beklager det :) Siden du oppfattet det som aggresjon og eller at jeg mente at kvinner skal voldta menn, eller gudene vet hva du tolket det som (som overhode ikke var min intensjon!), får jeg presisere:

Jeg er IMOT kvotering, jeg mener at vi IKKE skal sette uskyldige kvinnfolk i fengsel, for å oppnå en 50% kjønnsbalanse der, det er jo en helt latterlig idiotisk ide, sant. Det var et poeng for å vise hvor idiotisk det var, hvor idiotisk kvotering er. VI ønsker et rettferdig system, hvor folk har like muligheter og konsekvenser, begår du kriminalitet må du i fengsel, begår du ikke kriminalitet slipper du å gå i fengsel, det er et godt system, som fungerer bra, SELV OM det betyr at 95% av folk i fengsel er menn. At 95% av folk i fengsel er menn er IKKE en god grunn til å kvotere kvinnfolk inn i fengslene, det er du enig i, det er jeg enig i, sant

Desverre er kvotering og "positiv diskriminering" en populær ide, og brukt på mangelfullt grunnlag i Norge idag, en sier oj her er det skjev kjønnsbalanse (f.eks 95%.......), da bør vi kvotere, og det mener folk er god nok logikk i mange tilfeller og staten Norge diskriminerer derfor på helt feil grunnlag i enkelte sammenhenger, og det ER tilsvarende å sette uskyldige folk i "fengsel", ta fra folk jobben sin pga at de har feil kjønn, nekte folk en utdannelse pga de har feil kjønn etc, det er grove diskriminerende overgrep, som JEG er imot, og forhåpentligvis DU også imot.

God natt :wub:

Annonse

Man driver helt galematias i så mye i våre dager så det er ikke rart det ender med katastrofe for så mange. Ser bare hvordan flere av mine nærmeste er havnet i klørne på eksperimenterende leger som de har stolt på med fatale konsekvenser.Man kan lure hvilke krefter de står i ledtog med. Prøvde å kontakte politi men der sa de jeg skulle ringe legevakta. Det er bare skummelt. Hvilke menneskesyn kan ikke ligge bak. Det er sånn at selv om jegselvikke rettroende skulle jegnesten ønske det virkelig var en svært streng straff i det hensidige for dem som bare har fortjent det så inderlig vell.

Enkelte burde vært mere enn" pirket i fernissen "for å si det sånn av de som styrer og steller. Det ligger mye bak tingene som aldri kommer frem tror jeg fordi " bukken passer havresekken" i så mye. Men det er nærmest farlig å begynne å nøste.

På 11/6/2017 den 3.28, AnonymBruker skrev:

Man driver helt galematias i så mye i våre dager så det er ikke rart det ender med katastrofe for så mange. Ser bare hvordan flere av mine nærmeste er havnet i klørne på eksperimenterende leger som de har stolt på med fatale konsekvenser.Man kan lure hvilke krefter de står i ledtog med. Prøvde å kontakte politi men der sa de jeg skulle ringe legevakta. Det er bare skummelt. Hvilke menneskesyn kan ikke ligge bak. Det er sånn at selv om jegselvikke rettroende skulle jegnesten ønske det virkelig var en svært streng straff i det hensidige for dem som bare har fortjent det så inderlig vell.

Jeg har heldigvis aldri vært borti den type leger,.

Anonymkode: 91a34...4be

På 6.11.2017 den 0.55, AnonymBruker skrev:

Tror ikke du tok poenget, men sikkert delvis min feil ble litt langt innlegg. Beklager det :) Siden du oppfattet det som aggresjon og eller at jeg mente at kvinner skal voldta menn, eller gudene vet hva du tolket det som (som overhode ikke var min intensjon!), får jeg presisere:

Jeg er IMOT kvotering, jeg mener at vi IKKE skal sette uskyldige kvinnfolk i fengsel, for å oppnå en 50% kjønnsbalanse der, det er jo en helt latterlig idiotisk ide, sant. Det var et poeng for å vise hvor idiotisk det var, hvor idiotisk kvotering er. VI ønsker et rettferdig system, hvor folk har like muligheter og konsekvenser, begår du kriminalitet må du i fengsel, begår du ikke kriminalitet slipper du å gå i fengsel, det er et godt system, som fungerer bra, SELV OM det betyr at 95% av folk i fengsel er menn. At 95% av folk i fengsel er menn er IKKE en god grunn til å kvotere kvinnfolk inn i fengslene, det er du enig i, det er jeg enig i, sant

Desverre er kvotering og "positiv diskriminering" en populær ide, og brukt på mangelfullt grunnlag i Norge idag, en sier oj her er det skjev kjønnsbalanse (f.eks 95%.......), da bør vi kvotere, og det mener folk er god nok logikk i mange tilfeller og staten Norge diskriminerer derfor på helt feil grunnlag i enkelte sammenhenger, og det ER tilsvarende å sette uskyldige folk i "fengsel", ta fra folk jobben sin pga at de har feil kjønn, nekte folk en utdannelse pga de har feil kjønn etc, det er grove diskriminerende overgrep, som JEG er imot, og forhåpentligvis DU også imot.

God natt :wub:

Men man kan jo snu litt på det. Dersom 95% av alle i fengsel er menn, ville det være en stor fordel å bruke mer tid og penger på å få ned kriminaliteten blant menn enn blant kvinner, slik at man på den måten kunne fått en jevnere fordeling i fengsel. Det ville jo alle ha tjent på. Hvorfor må man øke antall kvinner, når man heller kan redusere antall menn?

Det er ingen i Norge som blir nektet en utdanning og det er ingen som mister jobben sin fordi det skal settes inn en av motsatt kjønn.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...