Gå til innhold

TUSEN TAKK

Gjest sopp

Anbefalte innlegg

Tusen takk for at dere er ærlige (hvis dere virkelig er det???)

Ja, jeg har spiseforstyrrelse, har hatt det i 6 år. Nå har jeg endelig kommet meg så langt at jeg har begynt å legge på meg. Men det er grusomt! Buksene mine sitter inntil og før hang de og slang! Synes magen min er DIGER!

Ingen tør å kommentere hvordan jeg ser ut derfor er jeg så redd for at jeg kanskje har blitt tykk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjære deg, du er sykelig tynn, det gjør nok sikkert sitt til at du synes enkelte deler av kroppen ser feilproposjonert ut, hvilket vil bedre seg når du får lagt på deg.

Unn deg noen nye litt større klær du, så slipper du å la klærne styre for mye med deg.

Du kan stole 100% på at folk svarte deg helt ærlige her, det er ikke noen tvil. Du veier faktisk nesten det samme som datteren min på 14 gjør, hun er 160 høy og veier ca 45 kilo. Hun er tynn hun også, enda hun både er kortere enn deg, og veier 5 kg mer.

Lykke til, jeg håper vi får høre fra deg om 15 kilo opp fra nå! Da vil du fremdeles være slank, men helt sikkert lekker i tillegg! Og enda tåler du å veie mer enn det, så ikke bekymre deg for at du veier for mye NÅ, stol på de som sier det som det er.

:o)

mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen virker stor fordi den ikke har hatt stort å arbeide med, og dermed blir det en del luft i tillegg til det du spiser. Men maten må i magen før resten av kroppen klarer å gjøre seg nytte av den. Spis heller mange små måltider fordelt utover dagen da, og se på det som en liten seier ovenfor deg selv hver gang du klarer det!

For all del - gå ikke rundt og vær sulten!

Synes du er flink, jeg! Stå på! Dette klarer du! :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...