Gå til innhold

Nesetetthet, bihuler, aura og eventuelt er angst med på og fremkalle alle de fysiske symptomene.

Anbefalte innlegg

Okei. Her er min historie. Jeg har opplevd synsforstyrrelse en gang for et år siden. Og for ca 3 uker siden. Etter det så har jeg følt det at lyset er mye sterkere enn vanlig. Ikke vondt og se på, men ubehagelig. Føler jeg har en slags ustø gange, og til tider noen ganger rar eller merkelig følelse på venstre side. Fra hodet og ned. Er ikke lam , men føler det er noe med venstre side. I forkant av den såkalte synsforstyrrelser så var jeg irritert, veldig sulten, meget følsom også varte synsforstyrrelser i ca 3 kvarter. Hadde ikke hode pine etter på. Men litt svimmel kan man lettere si :D I tillegg til disse problemene så har jeg selfølgelig panikkangst og helsesenter også. Det er svært jævelig når man opplever så mye da setter hodet inn beredskap me ein gang og tenker nå e det snart over :D for over et år siden tok jeg MR uten funn, jeg tok ct av bihulene for 14 dager siden uten at det var noe funn der også. Men han kikket inn i nesen og sa det var skorper, sekret, det gir meg en følelse av tetthet i nesa. Jeg hadde hull i neseskilleveggen og han kunne se i øre at det var noe undertrykk eller trykk der. Han tok også blodtrykk som var fint. Også videre. Jeg kan også kjenne til tider nesten vær dag dottfornemmelse i ørene, trykkende klypende følelse i neserot under øynene og som forflytter seg litt mer til venstre side av ansiktet. Kan det rett og slett være at det er nesetettheten følelsen av å og være tett i nesa , som gir meg den følelsen av å være ustø og en slags merkelig følelse på venstre side? Av kroppen? Finnes det noen der ute med samme type ubehagelige følelser knyttet til nesetetthet. Noen ganger kan jeg kjenne når jeg snyter ordentlig ut så letter det litt på svimmelheten. Men jeg har gått konstant i beredskap i flere uker nå og kjenner at jeg. Også er helt øm i skuldrene og ryggen. Håper på litt posetive svar med samme type problematikk og den svimmelheten kan væte forbaskans og da blir jeg kvalm også. Alt dette går utover konsentrasjonen også videre. Føler øynenenmine går etter de ubehagelige følelsene i ansiktet. Å går alt dette utover resten av kroppen. Tusen hjertelig takk. Enkelte ganger føler jeg har et slags tåkehodet og er ikke helt med. Men ellers ingen feber, føler me egentlig i fin form og god matlyst. :D eg e så glad i mat at hadde ikkje eg fått i meg mat så hadde eg blitt deprimert i tillegg:) håper noen svarer .

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...