Gå til innhold

Flyskrekk

Anbefalte innlegg

DetFinnesBare1

I det siste, har jeg utviklet en skrekk for og fly.  Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har flydd mye siden jeg var liten så det er ikke akkurat som det er noe nytt.

Under forrige resie, hver bidige lyd eller vibrasjon ga meg fnatt.  Sovnet litt, men så kom turbulanse så jeg brå våknet.  Ikke gøy haha.  Noen ide hvorfor dette bare utviklet seg?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423714-flyskrekk/
Del på andre sider

Fortsetter under...

33 minutter siden, DetFinnesBare1 skrev:

I det siste, har jeg utviklet en skrekk for og fly.  Jeg skjønner ikke hvorfor, jeg har flydd mye siden jeg var liten så det er ikke akkurat som det er noe nytt.

Under forrige resie, hver bidige lyd eller vibrasjon ga meg fnatt.  Sovnet litt, men så kom turbulanse så jeg brå våknet.  Ikke gøy haha.  Noen ide hvorfor dette bare utviklet seg?

Jeg har også flyskrekk. Men jo måtte fly ganske mye i sommer, og jo mer jeg flydde.. jo tryggere ble jeg. Jeg ble vant til lydene og vibrasjonene. Men når jeg ikke har flydd på en stund er jeg livredd igjen. Vet godt hvordan det er. Men om jeg hadde hatt penger til å reise på en tur nå så hadde jeg faktisk gledelig sittet meg inn i et fly for å komme dit jeg skulle. Så jeg er nok ikke så redd som jeg tror :) 

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423714-flyskrekk/#findComment-3802719
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...