Gå til innhold

Når familie sier at andre finner deg en med engang.

Anbefalte innlegg

Jeg var vært singel i cirka 2 år nå. Jeg synes ikke at det er ekstremt lenge. 

Men jeg var i et familieselskap om dagen. Og da begynner de å prate om andre som hopper fra et forhold og rett inn i et nytt. Og ser på meg og sier: ser ut til at andre finner drømmeprinsen ganske lett.   Jeg svarer med at så heldig har ikke jeg vært men noen er heldigere enn andre. De sier : du er for kresen. Jeg svarer at jeg synes ikke at jeg er det men at jeg vil heller være singel enn å være med hvem som helst. 

Hva synes dere? Er to år som singel altfor lenge? Jeg kan faktisk gå singel for resten av livet. For jeg har barna. Og det er viktigst. Det blir uansett galt å sammenligne situasjoner til hva andre gjør og hvor lenge andre er single osv. Om noen er heldige å finner nytt forhold fort så lucky de. Men sånn er det ikke for alle 

Anonymkode: f6ce9...a85

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...