Gå til innhold

Ferdig med julegavene ?

Anbefalte innlegg

13 timer siden, Mina1 skrev:

Godt at du forstår det. Det er den verste lasten jeg sitter igjen med: det er at jeg ikke klarer tanken på å treffe på han igjen. Derfor holder jeg unna steder han kan være. Han har ydmyket meg kraftig, og det er nok pga alt det som gjør at jeg er redd at jeg kan dø om jeg treffer på han. Og det mener jeg: jeg frykter faktisk for mitt eget liv og helse om jeg treffer på han. Ikke det at jeg tror at han vil gjøre meg noe den dag i dag, men jeg er redd at jeg ikke takler den ydmykelsen jeg vil føle av å treffe på han. 

Takk for forståelsen på det. Jeg kan fint holde meg unna han for jeg liker ikke å dra til byen, og jeg kan date utenfor byen. Jeg kan gjøre alt jeg vil gjøre utenfor byen. Så dermed så går det bra selv om det er litt kjipt at sentrum er ødelagt pga han. Men det beste er å holde unna der inntil jeg er helt over det, slik at jeg slipper å få en ytterligere belastning nå. Jeg surfer han heller ikke opp for å unngå ytterligere belastninger. Ja , jeg tror at de fleste ville følt seg veldig rar om de havnet i den situasjonen jeg havnet i, og hvis folk hadde opplevd det, så ville de nok forstått angsten min anngående det å treffe på han igjen osv. Men så lenge jeg holder meg her utenfor byen så går det sikkert fint. Derfor gjør jeg det :) 

Ha en god natt :) og sov godt. !!!! 

Ja du får holde deg vekk fra der du kan treffe han, det er nok det beste nå. Så er det godt du skal til lege snart, da må du fortelle alt. 

Fortsetter under...

13 minutter siden, stjernestøv skrev:

Ja du får holde deg vekk fra der du kan treffe han, det er nok det beste nå. Så er det godt du skal til lege snart, da må du fortelle alt. 

Jeg tror jeg må fortsette å holde meg helt unna der jeg vet at jeg kan treffe han, og det kan jeg gjøre uten å ødelegge livskvaliteten min. Han bor kun 2 km unna meg. Og hvis jeg skal inn til byen så må jeg rett forbi hans leilighet. Og det er ikke kjekt. Høres sikkert enkelt ut for de som ikke har opplevd det samme som meg, men for meg er det hele fryktelig ydmykende. Det er veldig mye å gjøre på her jeg bor, så jeg trenger ikke byen ;) . Jeg kan gjøre alt her. Og jeg har det utrolig fint her jeg bor. Så heldigvis så går jeg ikke glipp av noe med å holde unna byen pga han. Men jeg reiser kun inn dit når jeg må helt nødt!. Ikke ellers. For hvis jeg treffer på han nå så frykter jeg at jeg ikke vil takle den ydmykelsen det vil føles. 

Jeg satt å tenkte på det i går, og da mistet jeg plutselig helt kontroll over tankene, og gikk på et tankekjør i går...Og så mistet jeg plutselig hukommelsen..av hva jeg i det hele tatt satt å tenkte på osv... ( jeg vil jo ha full kontroll) . Vet ikke om det skjer med deg av og til hvis du tenker mye.. at du kommer ute av det tankespinnet hjernen tenker på? Og så vil jeg tilbake å huske hva jeg tenkte på: men glemte det.... og så irriterte jeg meg grønn over det, og måtte legge meg.. og kvelden var ødelagt ;) . Ikke bra. ... Men det er slik tvangstankene mine funker .. eller tankekjøret... Hjernen begynner plutselig prate om alt jeg er enstelig for med seg selv, og så får jeg blackout etterpå og blir redd. Men jeg vet at jeg bare satt alene i leiligheten og med dataen... Er det slik du har det iblant med dine plager? 

Endret av Mina1
5 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg tror jeg må fortsette å holde meg helt unna der jeg vet at jeg kan treffe han, og det kan jeg gjøre uten å ødelegge livskvaliteten min. Han bor kun 2 km unna meg. Og hvis jeg skal inn til byen så må jeg rett forbi hans leilighet. Og det er ikke kjekt. Høres sikkert enkelt ut for de som ikke har opplevd det samme som meg, men for meg er det hele fryktelig ydmykende. 

Jeg satt å tenkte på det i går, og da mistet jeg plutselig helt kontroll over tankene, og gikk på et tankekjør i går...Og så mistet jeg plutselig hukommelsen... Vet ikke om det skjer med deg av og til hvis du tenker mye.. at du kommer ute av det tankespinnet hjernen tenker på? Og så vil jeg tilbake å huske hva jeg tenkte på: men glemte det.... og så irriterte jeg meg grønn over det, og måtte legge meg.. og kvelden var ødelagt ;) . Ikke bra. ... Men det er slik tvangstankene mine funker .. eller tankekjøret... Hjernen begynner plutselig prate om alt jeg er enstelig for med seg selv, og så får jeg blackout etterpå og blir redd. Men jeg vet at jeg bare satt alene i leiligheten og med dataen... Er det slik du har det iblant med dine plager? 

Syns det ødela kvelden din :( 

Tanker kan gjøre så mye,jeg kan bli helt gåen av det. Men tror ikke jeg mister hukommelsen av det,men etterhvert....jeg har veldig dårlig hukommelse da. 

18 minutter siden, stjernestøv skrev:

Det er fælt at det er sånn. Mange vil gjerne kunne tro at det er bare å kaste seg ut på plasser han kan befinne seg, men så enkelt er det ikke for meg. Det er som om man skal vandre der en forbryter befinner seg. Det er så skummelt for meg. 

1 minutt siden, stjernestøv skrev:

Syns det ødela kvelden din :( 

Tanker kan gjøre så mye,jeg kan bli helt gåen av det. Men tror ikke jeg mister hukommelsen av det,men etterhvert....jeg har veldig dårlig hukommelse da. 

Mistet bare konsentrasjonen av hva jeg tenkte på .... og det plaget meg.... Jeg vil ha full kontroll, og det har nok med mitt kontrollbehov å gjøre. Jeg vil ha kontroll over tankene. ;) . Og dermed så ble jeg stresset.... Men jeg er bedre etter å ha sovet. Og så tenker jeg at det fins folk med lignende problem. Jeg skal ikke føle meg alene med det.... og sammen er vi sterkere!. :) 

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Det er fælt at det er sånn. Mange vil gjerne kunne tro at det er bare å kaste seg ut på plasser han kan befinne seg, men så enkelt er det ikke for meg. Det er som om man skal vandre der en forbryter befinner seg. Det er så skummelt for meg. 

Forstår det. Har prøvd å unngå folk jeg og i sin tid. 

Annonse

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Mistet bare konsentrasjonen av hva jeg tenkte på .... og det plaget meg.... Jeg vil ha full kontroll, og det har nok med mitt kontrollbehov å gjøre. Jeg vil ha kontroll over tankene. ;) . Og dermed så ble jeg stresset.... Men jeg er bedre etter å ha sovet. Og så tenker jeg at det fins folk med lignende problem. Jeg skal ikke føle meg alene med det.... og sammen er vi sterkere!. :) 

Ikke lett å ha full kontroll da ;) Godt du fikk sove! Nei du er nok ikke alene om det, ikke det med tanker heller ;) 

Forstår det. Har prøvd å unngå folk jeg og i sin tid. 

Jeg kan forklare det på den måten at det er som om noen skal tvinge seg selv til å omgås en voldtektsmann. Nå sier jeg ikke at han har voldtatt meg, for det har han jo ikke, men det føles som om han har drept og skadet en del av meg. Og derfor orker jeg det ikke. Godt du forstår. Jeg håper at jeg aldri treffer han igjen. 

Ja vi har alle følt for å unngå personer, og noen personer treffer vi aldri igjen. Og det kan jo være at jeg blir heldig og aldri gjør. :) 

Ikke lett å ha full kontroll da ;) Godt du fikk sove! Nei du er nok ikke alene om det, ikke det med tanker heller ;) 

Jeg er bedre i dag :) Og fikk heldigvis til å sove. Jeg begynte å hate meg selv for mine problemer, men jeg kan jo ikke for de ..... så jeg fant ut at vi er flere med lignende problemer og ingen av oss kan hjelpe for det. 

2 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg kan forklare det på den måten at det er som om noen skal tvinge seg selv til å omgås en voldtektsmann. Nå sier jeg ikke at han har voldtatt meg, for det har han jo ikke, men det føles som om han har drept og skadet en del av meg. Og derfor orker jeg det ikke. Godt du forstår. Jeg håper at jeg aldri treffer han igjen. 

Ja vi har alle følt for å unngå personer, og noen personer treffer vi aldri igjen. Og det kan jo være at jeg blir heldig og aldri gjør. :) 

Ja får håpe du slipper å treffe på han :) 

2 timer siden, Mina1 skrev:

Jeg er bedre i dag :) Og fikk heldigvis til å sove. Jeg begynte å hate meg selv for mine problemer, men jeg kan jo ikke for de ..... så jeg fant ut at vi er flere med lignende problemer og ingen av oss kan hjelpe for det. 

Godt du er bedre da :) Jeg var nede til min far med noen sokker, er jo farsdag i dag :) Der røykte de inne, så må vel skifte klær i morgen. Ble litt fjern der jeg satt, han har så mye å fortelle om gamle dager. Men koselig det da ;) 

Ja får håpe du slipper å treffe på han :) 

Jeg hadde avtalt å gå på date i dag egentlig, men jeg velger å si at jeg ikke kan av en eller annen årsak. Jeg kjenner at det med eksen sitter for mye i meg ennå. Og jeg er for sårbar til en date... Har ikke glede av det. 

Ja , jeg får håpe at jeg aldri treffer han igjen :) . Han sa tidligere at han bare skulle bo her noen år fremover. Han ville iallefall tilbake til hjemstedet før han dør sa han. Så jeg får håpe han flytter tilbake snart ;) 

Godt du er bedre da :) Jeg var nede til min far med noen sokker, er jo farsdag i dag :) Der røykte de inne, så må vel skifte klær i morgen. Ble litt fjern der jeg satt, han har så mye å fortelle om gamle dager. Men koselig det da ;) 

Koselig :) . 

Annonse

Akkurat nå, Mina1 skrev:

Jeg hadde avtalt å gå på date i dag egentlig, men jeg velger å si at jeg ikke kan av en eller annen årsak. Jeg kjenner at det med eksen sitter for mye i meg ennå. Og jeg er for sårbar til en date... Har ikke glede av det. 

Ja , jeg får håpe at jeg aldri treffer han igjen :) . Han sa tidligere at han bare skulle bo her noen år fremover. Han ville iallefall tilbake til hjemstedet før han dør sa han. Så jeg får håpe han flytter tilbake snart ;) 

Å det forstår jeg at du ikke er klar for,ta et skritt av gangen :) 

Håper han flytter ja :) 

5 minutter siden, stjernestøv skrev:

Å det forstår jeg at du ikke er klar for,ta et skritt av gangen :) 

Håper han flytter ja :) 

Jeg er ikke klar for mer dating nei. Selv om jeg er teit, så må jeg avlyse de datene jeg har planlagt nå for min egen psyke sin del. Jeg har ikke psyke til å date. 

Ja, får håpe at han flytter :)  Han er ikke herfra, og det kan jo skje. Han hadde gjort meg en kjempetjeneste med å flytte siden han er så sur ;) 

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Jeg er ikke klar for mer dating nei. Selv om jeg er teit, så må jeg avlyse de datene jeg har planlagt nå for min egen psyke sin del. Jeg har ikke psyke til å date. 

Ja, får håpe at han flytter :)  Han er ikke herfra, og det kan jo skje. Han hadde gjort meg en kjempetjeneste med å flytte siden han er så sur ;) 

Nei best å vente da :) 

Får satse på at han flytter da :) 

Nei best å vente da :) 

Får satse på at han flytter da :) 

Ja, for å si det slik stjernestøv, så tror jeg du også hadde fått angst om du var meg i den situasjonen, og jeg tror du virkelig hadde holdt deg unna, og vært helt allergisk ;) . Ja, blir redd av han akkurat som jeg blir redd de bildene i hodet vettdu... Ikke greit i det hele tatt ;) . 

Ja får håpe han flytter. Godt du forstår hvorfor jeg holder meg på visse områder utenfor hans områder. 

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja, for å si det slik stjernestøv, så tror jeg du også hadde fått angst om du var meg i den situasjonen, og jeg tror du virkelig hadde holdt deg unna, og vært helt allergisk ;) . Ja, blir redd av han akkurat som jeg blir redd de bildene i hodet vettdu... Ikke greit i det hele tatt ;) . 

Ja får håpe han flytter. Godt du forstår hvorfor jeg holder meg på visse områder utenfor hans områder. 

Ja hadde nok hatt angst jeg også da. 

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

ja, jeg får ganske mye angst av det. Det er veldig ubeskrivelig for noen kan tro at dette er lett å komme seg igjennom, men det er ikke noe lett. Det ble veldig komplisert med alt som har skjedd mellom oss. Det var veldig rart i ettertid liksom... Men viktigste er å holde meg unna hans områder og da går det bedre :) . 

Jeg forstår ikke hva som er vitsen å gjøre seg til fiende.. Det er jo det han ville gjøre... på slutten. Men det er ikke alt vi kan forstå i livet. 

Ja og angst er ikke gøy å få ;) . Man må ha dager der man slipper å gå rundt i masse frykt og. Men det er godt at meg og han ikke må treffe hveandre til dagen. Tenk om vi jobbet i samme bedrift osv.... Da hadde alt vært kaos ;) hehe

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...