Gå til innhold

Ferdig med julegavene ?

Anbefalte innlegg

2 minutter siden, Mina1 skrev:

Ja og angst er ikke gøy å få ;) . Man må ha dager der man slipper å gå rundt i masse frykt og. Men det er godt at meg og han ikke må treffe hveandre til dagen. Tenk om vi jobbet i samme bedrift osv.... Da hadde alt vært kaos ;) hehe

Ja godt du slipper å se han til daglig :) Bare å holde seg unna sånne folk, de er ikke verdt det. 

Fortsetter under...

Akkurat nå, stjernestøv skrev:

Ja godt du slipper å se han til daglig :) Bare å holde seg unna sånne folk, de er ikke verdt det. 

Ja, jeg tenker jo at jeg burde jo bare våge å treffe på han, men jeg kan unngå han, og det er ingen vits i å trene seg opp til å våge å treffe på han. Ja jeg er heldig som slipper å se han til daglig :) . Det ville vært katastrofe om vi jobbet på samme arbeidsplass foreks. ... Ren katastrofe ;) 

1 minutt siden, Mina1 skrev:

Ja, jeg tenker jo at jeg burde jo bare våge å treffe på han, men jeg kan unngå han, og det er ingen vits i å trene seg opp til å våge å treffe på han. Ja jeg er heldig som slipper å se han til daglig :) . Det ville vært katastrofe om vi jobbet på samme arbeidsplass foreks. ... Ren katastrofe ;) 

Ja godt dere ikke gjør det da :) 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...