Gå til innhold

Din favoritt-dameparfyme? Herreparfyme?

Anbefalte innlegg

Hva er dine favorittparfymer : Dame / menn. 

Jeg har hatt mye parfymer opp igjennom... Elsker parfymer.. og mine klare favoritter er: 

Damer: 

1. Versace

2. Marc Jacobs

3. Dolce Garbana 

4. Victoria Secret har også ganske mange gode parfymer for damer. 

Menn: 

1. Boss !!!!!! 

Endret av Mina1
Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423766-din-favoritt-dameparfyme-herreparfyme/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Gargamel
28 minutter siden, Mina1 skrev:

Menn: 

1. Boss !!!!!! 

Bortsett fra masse vareprøver av ukjent opphav har jeg en ordentlig flaske aftershave som brukes forsiktig en sjelden gang. Det er Boss. Jeg sjekket merket på flasken min etter at temaet var oppe på dol sist. Godt å vite at den er godkjent :-)

Jeg sprayer bare litt på en finger, før jeg tar det på meg selv. Synes fort det blir alt for mye.

Dame-parfymer? Har virkelig ikke peiling, men det er sikkert et triks som gjør at kvinner lukter godt.

45 minutter siden, Mina1 skrev:

Hva er dine favorittparfymer : Dame / menn. 

Jeg har hatt mye parfymer opp igjennom... Elsker parfymer.. og mine klare favoritter er: 

Damer: 

1. Versace

2. Marc Jacobs

3. Dolce Garbana 

4. Victoria Secret har også ganske mange gode parfymer for damer. 

Menn: 

1. Boss !!!!!! 

De fleste av de du nevner har jo mange ulike dufter, så du må nok presisere nærmere ;).

Selv liker jeg for tiden godt Si fra Armani og diverse Gucci-dufter. Liker best de litt lettere, og det må absolutt ikke være for mye, jeg synes det er bedre uten parfyme enn at det "stinker": Liker ikke å merke parfymelukt bare jeg kommer inn i et rom, men kan gjerne ane den når jeg passerer noen tett innpå.

23 minutter siden, Xtra skrev:

De fleste av de du nevner har jo mange ulike dufter, så du må nok presisere nærmere ;).

Selv liker jeg for tiden godt Si fra Armani og diverse Gucci-dufter. Liker best de litt lettere, og det må absolutt ikke være for mye, jeg synes det er bedre uten parfyme enn at det "stinker": Liker ikke å merke parfymelukt bare jeg kommer inn i et rom, men kan gjerne ane den når jeg passerer noen tett innpå.

2147123.jpg

1503867-11-1444166120206.jpg_100615142.jpg?fit=fill&fm=jpg&dpr=2&h=3

41 minutter siden, Gargamel skrev:

Bortsett fra masse vareprøver av ukjent opphav har jeg en ordentlig flaske aftershave som brukes forsiktig en sjelden gang. Det er Boss. Jeg sjekket merket på flasken min etter at temaet var oppe på dol sist. Godt å vite at den er godkjent :-)

Jeg sprayer bare litt på en finger, før jeg tar det på meg selv. Synes fort det blir alt for mye.

Dame-parfymer? Har virkelig ikke peiling, men det er sikkert et triks som gjør at kvinner lukter godt.

For menn ... har testet en haug der og.... i mål om å hjelpe min sønn å finne gode manneparfymer :) : Min sønn hjalp meg å finne dameparfymer og hehe. Og han synes Versace Yellow Diamond var noe av det beste av dameparfymer. :) 

Og denne var best på menn etter min mening : !!!! : 

P-39124.jpg

Endret av Mina1
Gjest Gargamel
41 minutter siden, Mina1 skrev:

For menn ... har testet en haug der og.... i mål om å hjelpe min sønn å finne gode manneparfymer :) : Min sønn hjalp meg å finne dameparfymer og hehe. Og han synes Versace Yellow Diamond var noe av det beste av dameparfymer. :) 

Og denne var best på menn etter min mening : !!!! : 

P-39124.jpg

Jeg har den som er gul. Får huske på å ta denne her om 50 år når jeg har brukt opp den jeg har.

Annonse

6 timer siden, Gargamel skrev:

Jeg har den som er gul. Får huske på å ta denne her om 50 år når jeg har brukt opp den jeg har.

Forresten : jeg tror sønnen sin var gul også :) . Jeg tok feil farge og eske inn på siden. Mener den er helt lik bare gul. Det er favoritten , så da har du favoritt-herreparfymen min ;) . Duften av den... er wooow... Sønnen skal få ny parfyme og vil helst ha en annen parfyme sier han, men han sier at denne er hans nummer to favoritt... så ehhhh jeg vurderer å kjøpe en ny gul boss til han, for den er best :D hahaha. 

Sønnen hadde nesten ingenting igjen i flasken.. bare en ørliten dråpe. Og jeg måtte få den ut å få litt på armen min for å lukte litt mann i kveld ;) . Love boss hugo !!!! 

Endret av Mina1
9 timer siden, Xtra skrev:

Jeg bruker også Si fra Armani. Veldig god.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...