Gå til innhold

dårlig gjort å bruke en eks man har dumpet til fuckfriend?

Anbefalte innlegg

Man dumper eksen. Vet at eksen har følelser. Sier at derfor kan man ikke være venner, men man kan være fuckfriends. Forteller eksen at selv om man dumpet vedkommende så er personen mitt livs beste sex i livet. Er det da dårlig gjort å avtale en slik deal om å være fuckfriends når man vet eksen har følelser, for så å kutte kontakten helt når det passer seg sånn? 

Anonymkode: 716c5...75c

Fortsetter under...

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man dumper eksen. Vet at eksen har følelser. Sier at derfor kan man ikke være venner, men man kan være fuckfriends. Forteller eksen at selv om man dumpet vedkommende så er personen mitt livs beste sex i livet. Er det da dårlig gjort å avtale en slik deal om å være fuckfriends når man vet eksen har følelser, for så å kutte kontakten helt når det passer seg sånn? 

Det synes jeg du skal spørre din eks om og ikke alle andre :- ) 

Anonymkode: 3a5bf...cc2

22 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 3ccec...ef1

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, selvfølgelig.

Anonymkode: 3ccec...ef1

Jeg er enig. Det var bare et generellt spørsmål. Jeg ville ikke gjort det. Men jeg har bare en klar formening om at slik gjør man ikke. 

Gjest Gargamel
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Ja. 

9 minutter siden, Gargamel skrev:

Ja. 

Helt enig. Jeg så det ikke før, men nå ser jeg at det er faktisk ganske dårlig gjort av den som ikke har følelser. Den bør tenke klarere enn som så. 

Annonse

38 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja, det er helt jævlig å gjøre mot noe! Du kan ødelegge en person psykisk på den måten! Skjerp deg!

Anonymkode: d7b15...f43

Jeg har ikke gjort dette mot noen. Men jeg har opplevd at en person gjorde dette mot meg. Men jeg forsto ikke hvorfor jeg var så sint på han før det i ettertid men det hadde jo jeg all grunn til. Men viktigste er å heve seg over det. 

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har ikke gjort dette mot noen. Men jeg har opplevd at en person gjorde dette mot meg. Men jeg forsto ikke hvorfor jeg var så sint på han før det i ettertid men det hadde jo jeg all grunn til. Men viktigste er å heve seg over det. 

Skjønner. Du har all grunn til å være rasende på han. Det er bedritent nok å gjøre sånt mot fremmede som har følelser for en, mot eksen er det bare utilgivelig. Glem den borderline-psykopaten av en eks. Han er ett DÅRLIG menneske. 

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

Det er ikke veldig sympatisk akkurat, men så lenge man er helt åpen om at det aldri vil bli noe mer enn sex ligger ansvaret også hos andre parten. 

Nicklusheletida
29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det var dårlig gjort av han, men samtidig synes jeg du hadde størst grunn til å være sint på deg selv. Det er du selv som har gjort deg selv den største urett. 

Han gjorde det slutt. Han sa han ikke ville være venner i vanlig forstand,  men pulevenner. 

Hallo  , var ikke dette klar tale ?

Han var umoden og kåt og driften var sterkere enn omsorgsfølelsen for deg. 

For fremtiden ( hvis du ønsker å slippe sånt ) er det viktig at du innser at det er du selv som har det største ansvaret for deg selv. Jeg tror det er vanskelig å bli lykkelig før man tar det ansvaret og forstår at det er slik det henger sammen. 

17 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Det var dårlig gjort av han, men samtidig synes jeg du hadde størst grunn til å være sint på deg selv. Det er du selv som har gjort deg selv den største urett. 

Han gjorde det slutt. Han sa han ikke ville være venner i vanlig forstand,  men pulevenner. 

For fremtiden ( hvis du ønsker å slippe sånt ) er det viktig at du innser at det er du selv som har det største ansvaret for deg selv. Jeg tror det er vanskelig å bli lykkelig før man tar det ansvaret og forstår at det er slik det henger sammen. 

Man har ansvar for seg selv ja, men samtidig blir folk svakere og tar mer irrasjonelle valg en ellers når de har følelser som farger valgene deres. Det er noe alle vet og det er stygt å utnytte det til egen vinning.

Eksen hennes vet jo selvfølgelig at hun ligger med han fordi hun vil ha han tilbake, mens han bruker henne. Det er svært kynisk å bruke andre folk på den måten bare fordi man kan det. 

Nicklusheletida
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Man har ansvar for seg selv ja, men samtidig blir folk svakere og tar mer irrasjonelle valg en ellers når de har følelser som farger valgene deres. Det er noe alle vet og det er stygt å utnytte det til egen vinning.

Eksen hennes vet jo selvfølgelig at hun ligger med han fordi hun vil ha han tilbake, mens han bruker henne. Det er svært kynisk å bruke andre folk på den måten bare fordi man kan det. 

Er helt enig i alt du skriver og som du ser så skrev jeg at det var dårlig gjort av han. 

Poenget var at det er man selv som har det største ansvaret for seg selv uansett hvor svak man er eller hvor vanskelig valget er. 

Bare unntaksvis kan en legge ansvaret over på andre. F.eks på sykehus osv. 

Annonse

29 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i det du sier. Jeg ser i ettertid at han burde tenkt mer på meg enn hva han gjorde i den situasjonen. Jeg håpet på å beholde han. Og trodde at han var interessert pga at han ville fortsette sexen. Mens han brukte meg inntil han fant noe "bedre". 

56 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Vet jeg gjorde en feil. Men han rotet med hodet mitt med å si at jeg var hans live beste sex osv. Jeg var svak etter å ha blitt dumpet. Og gjorde det for å håpe på at jeg vant han tilbake 

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er ikke en av dem som synes dette var dårlig gjort. Jeg synes tvert i mot det er ganske så realt å være helt åpen om hva man vil/ønsker og ikke ønsker, slik jeg forstår din ex gjorde mot deg. 

Trist å bli forlatt, men voksne mennesker vet jo følelser kommer og går, det er noe vi alle opplever.  

40 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er enig i det du sier. Jeg ser i ettertid at han burde tenkt mer på meg enn hva han gjorde i den situasjonen. Jeg håpet på å beholde han. Og trodde at han var interessert pga at han ville fortsette sexen. Mens han brukte meg inntil han fant noe "bedre". 

For noe tull, han brukte deg ikke i det hele tatt. Han var helt åpen med deg om hva han ville og ikke ville. Ikke skyld på ham fordi du tolket og trodde du skulle vinne ham tilbake. 

Nicklusheletida
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vet jeg gjorde en feil. Men han rotet med hodet mitt med å si at jeg var hans live beste sex osv. Jeg var svak etter å ha blitt dumpet. Og gjorde det for å håpe på at jeg vant han tilbake 

Men nå er du en erfaring rikere og vet at hvis du skulle komme i en slik situasjon igjen, gjør du ikke samme feilen en gang til. 

47 minutter siden, Nicklusheletida skrev:

Men nå er du en erfaring rikere og vet at hvis du skulle komme i en slik situasjon igjen, gjør du ikke samme feilen en gang til. 

Aldri igjen. Enig. 

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...