AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 Skrevet 22. november 2017 11 timer siden, AnonymBruker skrev: Njaa.. Nå er det jo julebord-sesong, så da er sikkert en del innom her for å finne underholdning som kan presenteres på julebordet... Mange godbiter å velge blant her... Anonymkode: 75c4b...dbd Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig. Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt! Anonymkode: 6e6d4...623 1 Siter
AnonymBruker Skrevet 22. november 2017 Skrevet 22. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig. Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt! Anonymkode: 6e6d4...623 Det liker vi ikke. Anonymkode: 03314...b09 0 Siter
Gjest franklyscarlet Skrevet 22. november 2017 Skrevet 22. november 2017 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig. Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt! Anonymkode: 6e6d4...623 Psykologen min ler mye 0 Siter
Gjest Kanuttius Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 Min var som Sheldon Cooper i Big Bang Theory- den lo ikke 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 21 timer siden, franklyscarlet skrev: Psykologen min ler mye Sitter dere å forteller vitser til hverandre i psykologtimen da eller? Eller har du bare et så morsomt liv at han bare er nødt til å le? Anonymkode: 6e6d4...623 0 Siter
AnonymBruker Skrevet 23. november 2017 Skrevet 23. november 2017 23 timer siden, AnonymBruker skrev: Ja det er du helt rett i. Noe må jo disse psykologene og legene le av også. De har jo tross alt le-forbud i 8 timer daglig. Ja mye å le av her inne, jeg ler meg halvt forderva hver eneste dag. Men bare halvt! Anonymkode: 6e6d4...623 Leger og psykologer og annet helsepersonell har så absolutt ikke et "latter-forbud" :-) Et godt samarbeid inkluderer også i blant litt latter. Anonymkode: 32821...e95 1 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.