Gå til innhold

Bruker du kolonial eller marked .no?

Anbefalte innlegg

Worrisome Plenty

er vel egentlig en blanding av latskap og mangel på bil, men jeg har begynt å handle mat nesten bare på nettet. Synes det er veldig praktisk og enkelt. Dessuten drikker jeg mye Pepsimax...... Jeg handler hver 5 dag på nett. Praktisk og ikke så mye dyrere heller.

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/423900-bruker-du-kolonial-eller-marked-no/
Del på andre sider

Fortsetter under...

28 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

er vel egentlig en blanding av latskap og mangel på bil, men jeg har begynt å handle mat nesten bare på nettet. Synes det er veldig praktisk og enkelt. Dessuten drikker jeg mye Pepsimax...... Jeg handler hver 5 dag på nett. Praktisk og ikke så mye dyrere heller.

Nei, de bringer ikke her. Meny derimot bringer for en liten sum. Synes det er ganske så fabelaktig tilbud i perioder. 

Anonymkode: d64af...737

31 minutter siden, Worrysome plenty skrev:

Nei, er så slitsomt å få buf på døra (vet aldri når de kommer). Dessuten trenger jeg morsjon.

Anonymkode: cc1f4...c19

Ikke noe jeg vurderer nå nei, vil helst se varene jeg kjøper når det gjelder mat, i alle fall frukt og grønnsaker. Men om jeg hadde vært syk og ikke orket meg ut, evt. ikke hadde bil og det var langt til butikken og dårlig vær, så ser jeg ikke bort fra at jeg hadde gjort det innimellom. Hva koster frakten da? Selv matvareprisen - er den den samme som om man går i butikken selv?

Worrisome Plenty
2 minutter siden, Lillemus skrev:

Ikke noe jeg vurderer nå nei, vil helst se varene jeg kjøper når det gjelder mat, i alle fall frukt og grønnsaker. Men om jeg hadde vært syk og ikke orket meg ut, evt. ikke hadde bil og det var langt til butikken og dårlig vær, så ser jeg ikke bort fra at jeg hadde gjort det innimellom. Hva koster frakten da? Selv matvareprisen - er den den samme som om man går i butikken selv?

Det er stort sett gratis frakt. Prisene ligger rundt prix/rema nivå. Mer som prix kanskje.

Annonse

Worrisome Plenty
4 minutter siden, Lillemus skrev:

De kjører jo ikke maten ut gratis? Noe må det jo koste ekstra? Ellers vil jo butikkene tape på det.

Det drives priskrig og de er ikke i "tjene penger modus" enda, de fokuserer på vekst heller en overskudd. De hevder de kan konkurrere på pris i og med att de ikke har butikker som jo koster mye å drive. Små bestillinger koster litt å få bringer, men ikke store bestillinger.

Endret av Worrysome plenty
4 minutter siden, Lillemus skrev:

De kjører jo ikke maten ut gratis? Noe må det jo koste ekstra? Ellers vil jo butikkene tape på det.

tror jeg betaler rundt 69 kroner for min levering. Det avhenger nok av kjørestrekning

www.meny.no

Anonymkode: d64af...737

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...