Gå til innhold

Hva gjør dere for "å følge med i tida"."

Anbefalte innlegg

På forumet her synes jeg dere virker veldig godt oppdaterte på nyhetsbildet og det hele. Hva gjør dere for å følge med i tida. Vi kuttet ut stasjonær TV da vi syntes det meste var ren reklame eller bare for barnefamilier eller programmerveldig preget av sparekniven.

Men hva nå?

Anonymkode: 76cee...a56

Fortsetter under...

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

På forumet her synes jeg dere virker veldig godt oppdaterte på nyhetsbildet og det hele. Hva gjør dere for å følge med i tida. Vi kuttet ut stasjonær TV da vi syntes det meste var ren reklame eller bare for barnefamilier eller programmerveldig preget av sparekniven.

Men hva nå?

Nettet er fullt av nyheter.

Anonymkode: 50bcf...067

23 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Men hva nå?

Og dere har vel radio?

Anonymkode: 50bcf...067

DAB radioen er på plass i to forskjellige utgaver. De beste kom tidligst på markedet og var rimligere var hva jeg merket meg som litt rart men de fungerer utmerket. Vi hadde også en tredje men den den tror jeg var blant de som ble tatt av markedet fordi de var spesielt brannfarlig.

Men hva er det ivåre dager man bare " må" følge med på som er like umistelige som en lykkelig barndom.

Vi kutter bare ned på mediabruk men vil jo prøve å følge med også. Man prøver jo bare å gjøre besparelser i alt i dag etter fattig evne. Enkelte ville kanskje si "Vi sparer oss alle til fant i våre dager".

Jeg har inntrykk at folk bytter mediebildet hele tiden og at ungdommen leder an i å finne nye kunnskapsbaser. Bare et veldig friskt tegn at ungdommen " sludrer" videre med hverandre på tvers av alt. Det tyder på at ungdom holder kommunikasjonens verdi høyt.

Jeg har vært mye på DOL det seneste året og tenkte jeg nå skulle legge dette også på hylla . Det er jo den store styrken ved sånne fora at menneskene som er der varierer.

Ikke at problemene er gått over og at jeg har fått svar på noen medisinspørsmål  men ingen får alt i livet.😊

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...