Gjest Stina Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Noen som vet om noe man kan spise/drikke for å rense systemet, fjerne avfall og slaggstoffer liksom? Vet at vann renser og det drikker jeg mye, har også hørt om kinesisk balansete, noen som kan forklare meg litt? Takk for svar! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest det virker Skrevet 3. februar 2002 Del Skrevet 3. februar 2002 Ta en spiseskje linfrø (eller to) i et glass med iskaldt vann. Drikk med det samme. (Det blir som å drikke et glass med vann og knust is) Virker veldig bra! Så prøv linfrø - 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
neaX Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 Jeg fikk anbefalt kinesisk balanse-te på helsekosten, og gikk til innkjøp av den, optimistisk som jeg var. Men må innrømme at jeg synes det smaker vondt, så det gikk dårlig med renselseskuren. Vær sikker på at du liker urtete før du går til innkjøp av den, for den er ganske dyr... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hekta Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg liker en kur som de selger i helsekost forretninger, den heter tonidren. Det er en urtedrikk. Den gjør at kroppen kvitter seg med avfallstoffer som kroppen selv ikka hr klart å kvitte seg med. Den går over tre uker da, men du får i den masse vann og Den er kjempe grei 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.