AnonymBruker Skrevet 19. desember 2017 Del Skrevet 19. desember 2017 5 minutter siden, Babette skrev: Var det meningen å svare meg? Så ser jeg at du skriver tørstedrikk, men det sto trøstedrikk i innlegget til Mina. Det blir noe helt annet. Tror ikke det er farlig å ta en øl som tørstedrikk. Det er i alle fall uslåelig godt i sommervarmen. Gikk litt fort i svingene her, meninga var at jeg skulle svare Mina. Skulle også stå trøstedrikke. Vet at en flaske vin ikke er farlig eller trenger å være en begynnelse på feil retning. Jeg er også glad i både øl og vin. Tenker bare at det kan fort bli en vane å drikke når man har det vondt. Det vil desverre ødelegge dagen derpå og vonde tanker enda mer. Anonymkode: 5d3e0...63c 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424283-en-hel-flaske-vin-drukket-p%C3%A5-en-l%C3%B8rdag-mye/page/2/#findComment-3809580 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.