Gjest minilili Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg er jente på 16 år som er litt sent utviklet. Bare kroppslig asså, ikke mentalt....har fått mensen og alt det der, men hoftene og brystene har liksom ikke formet seg helt... Ellers er jeg 1.68 m høy og veier 56 kilo. Har normal benbygning, trener litt av og til, og spiser for det meste sunt.... DEt jeg lurer på er hvordan jeg ligger an o forhold til å være overvektig/undervektig??? Vet rett og slett ikke selv...høres kanskje teit ut, men jeg håper noen gidder å svare meg på dette likevel. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest annette Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Du har en bmi på 20,noe som ligger i nedre grense av normal vekt.Derfor bør du absolutt ikke gå ned noe. Kroppen utvikler seg volsomt i puberteten.Selv hadde jeg ikke pupper og menstruasjon før den sommeren da jeg ble 16,da kom alt på 3 måneder.Og da KOM det også!:-) Jeg tror du skal slappe av.Du har ikke noe å stresse med.Dessuten er det ikke alle som har like brede hofter som andre. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Hei minilili, Du har en flott vekt i forhold til høyden og alderen din. Du er verken over- eller undervektig. Ettersom tiden går og du utvikler deg mer, kan du regne med at vekten øker noen kg - noe som er helt normalt. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.