Gå til innhold

Hvordan gikk det på julaften?

Anbefalte innlegg

39 minutter siden, stjernestøv skrev:

Takk for det! Snill du også :) Er glad det bare er et selskap til i dag, men så er det jo nyttårsaften. Har lyst å ta det rolig da. 

Takk stjernestøv :) <3 . Ja travle tider dette. Jeg tror det er kraftig skille på hvordan folk har det i denne tiden. Noen har det veldig travelt med mye selskap, og noen føler seg desverre ensom. Jeg hadde nok med å være i besøk på julaften. Jeg elsker alenetiden som jeg har fått de to siste dagene nå. Nyter den, og bare koser meg!!!!!. 

Snart nyttårsaften! Nytt år snart: 2018!!!!! Håper på at det blir et bra år for oss alle!. <3 

Fortsetter under...

3 minutter siden, Mina1 skrev:

Takk stjernestøv :) <3 . Ja travle tider dette. Jeg tror det er kraftig skille på hvordan folk har det i denne tiden. Noen har det veldig travelt med mye selskap, og noen føler seg desverre ensom. Jeg hadde nok med å være i besøk på julaften. Jeg elsker alenetiden som jeg har fått de to siste dagene nå. Nyter den, og bare koser meg!!!!!. 

Snart nyttårsaften! Nytt år snart: 2018!!!!! Håper på at det blir et bra år for oss alle!. <3 

Ja litt for travle tider, liker best å ta det med ro. Men det har nå godt greit. 

Ja vi får håpe på at det nye året blir bra. 

2 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja litt for travle tider, liker best å ta det med ro. Men det har nå godt greit. 

Ja vi får håpe på at det nye året blir bra. 

Vivalbruken din begynner å bli bekymringsverdig...enten du vil høre på det eller ikke.

Anonymkode: 151fb...a7f

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hm, trodde du var motstander av medisinering?

Anonymkode: e20f8...d07

Mest motstander av antipsykotika. Men selvfølgelig er vival ikke bra, men hadde ikke klart meg uten i disse tider. 

Annonse

10 timer siden, stjernestøv skrev:

Ja mulig det, men trenger det. 

Den dagen du sitter der og har et stort problem med avhengighet kommer du også til å føle at du trenger dem. Hva gjør du da? Når skal det stoppe tenker du? Når trenger du det ikke lenger? 

Noen av oss vil alltid ha noe angst i livet, men vi må bare finne måter å leve med det på. Det hjelper i hvert fall ikke å ende opp som avhengig. Og nå har du brukt det en bra stund synes jeg. Men det er ditt liv.

Det blir bare søppel og gris av alt man gjør i dag synes jeg iallefall på kjøkkenet. Kjennes som den nye "folkesykdommen". Ingenting er sunt lenger og forskjellige smaker om alt. Godt det er jul bare engang i året. Men nå begynner oppkjøring for nyttår. Været har vært veldig ustabilt og dårlig.

Anonymkode: 1079b...776

5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Den dagen du sitter der og har et stort problem med avhengighet kommer du også til å føle at du trenger dem. Hva gjør du da? Når skal det stoppe tenker du? Når trenger du det ikke lenger? 

Noen av oss vil alltid ha noe angst i livet, men vi må bare finne måter å leve med det på. Det hjelper i hvert fall ikke å ende opp som avhengig. Og nå har du brukt det en bra stund synes jeg. Men det er ditt liv.

Er sikker på at hvis jeg ikke hadde hatt det i julen hadde jeg blitt "psykotisk", det har virkelig tatt på og nå er jeg skikkelig sliten. Tar det ikke hver dag til hverdags. Men ja det er mitt liv, hva så om jeg blir avhengig?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...