Mamma-til-to Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 (endret) Hei. Fødte mitt andre barn for ca 3 mnd siden. Vaginalt uten kompl. De to-tre siste ukene har jeg hatt smerter i underlivet samt på min høyre side av magen, og bak i bekkenet. Smertene har kommet og gått. Siden helgen har smertene blitt mye verre og mer konstante i underlivet. Mage- og bekkensmertene er av og på. Jeg ligger i fosterstilling når det står på som verst, så kan smertene roe seg litt. Var hos lege på mandag. Ingen funn på urinprøve eller forhøyet crp. Smertene kan tilta når jeg har luft i magen, det kan bli ekstremt vondt før avføring. Rett før min andre graviditet hadde jeg en kikhullsoperasjon der de fant to gamle endometrioseflekker, flere sammenvoksninger samt en liten cyste. Hadde mye endometrioseplager før graviditete. Kan det være eggløsning og menstruasjon på vei tilbake? Kan føye til at jeg er konstant kvalm. Fullammer. Magen er trykkøm. Kan ikke legge baby på magen da det gjør vondt. Tar doble doser med Paracet 3 ganger daglig, men smertene forsvinner ikke. Har du noen gode svar, råd, tips. Endret 10. januar 2018 av Mamma-til-to 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424633-smerter-i-underliv-mage-og-bekken-3-mnd-etter-f%C3%B8dsel/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Moen, Gynekolog Skrevet 10. januar 2018 Del Skrevet 10. januar 2018 Ja, det kan være at dine hormoner er kommet tilbake og derved også endometriosesmerter. Under graviditet og noe etter fødsel vil endometriose-symptomer forsvinne hos de fleste og det tar seg så opp igjen. Det vil være lurt å få utført en ultralydundersøkelse og evt får oppsatt en hormonspiral. Vennlig hilsen Mette 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/424633-smerter-i-underliv-mage-og-bekken-3-mnd-etter-f%C3%B8dsel/#findComment-3813327 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.