Gjest hertyrb Skrevet 4. februar 2002 Del Skrevet 4. februar 2002 Jeg lurer bare på om det er dumt å ta linfrø i yoghurten hvis det skal virke mot treg mage? har hørt at melkeprodukter kan føre til treg mage.. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nemesis Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Det fungerer sikkert fint det, men det høres da ikke godt ut? Jeg har ikke hørt at melkeprodukter kan gi treg mage, men det er kanskje individuelt. Jeg synes det er godt med linfrø i frokostblandingen (havregryn og kli). 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gemini Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg tror at det er forskjell på melkeprodukter, yoghurt har nok en langt mer positiv virkning på magen enn å drikke melk. :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
turte Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Sure melkeprodukter som yoghurt, kefir ol. fører ikke til hard mage, tvert imot faktisk! Det er "søt" melk du skal holde deg unna. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.