Gå til innhold

Er dette en bra plan for å gå ned i vekt

ringen

Anbefalte innlegg

Jeg har lyst til å gå ned ca.4-5 kilo, og jeg lurer på om følgende "matplan" kan hjelpe meg med å nå det målet. Jeg trener spinning og vekter ca. 3 ganger i uken. Dagen min består av:

Frokost: 1 boks havrequick (215 kcal).

Mellommåltid: Lettyoghurt.

Lunch: To brødskiver med rensede reker og salatblader.

Mellommåltid: Lettyoghurt.

Middag: 1 pk. Japansk Wok (270 kcal).

Aftens: tre tynne knekkebrød (27 kcal pr. skive) med mager leverpostei og kalkunpålegg.

Jeg drikker også masse vann i løpet av dagen. Kanskje 3-4 liter.

Er dette en bra plan, og hvor lang tid tror dere det vil ta før jeg byner å merke forandringer. Og hvor mye setter det meg tilbake hvis jeg en dag skeier ut å går på restaurant med mektige retter (jeg vet jeg kan velge de magre, men det er ikke alle som har slike tilbud). Fint om noen kan svare meg på dette. Setter veldig pris på svar!!

Forøvrig er jeg 26 år, om det skulle ha noe å si.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Synes det ser veldig bra ut. Men du kunne kanskje hatt litt mer frukt?? Bare et tips...Og du kan vel ikke spise japansk wok til middag hver eneste dag? Andre forslag er f.eks. kyllingfilet/ris, div. supper, salat, fiskeprodukter i sjysaus osv.

Du ødelegger ingenting ved å skeie ut på restaurant en gang i blandt. Bare prøv å kompensere for det tidligere samme dag (uten å sulte deg, men tenk fornuftig), og neste dag starter du på nytt igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns du bør spise litt frukt i tillegg og variere litt mer på middagen så du ikke går lei! En liten utskeielse om det ikke er for ofte er bare bra for forbrenningen! :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har også prøvd å gå ned 4-5 kilo i snart 1 år, men vekta har derimot bare gått opp. Det er vel fordi jeg trener som deg 3-4 ganger i uka og jeg har bygget muskler. Uansett kommer jeg aldri til å gå ned i vekt hvis jeg ikke slutter å trene. Høres rart ut?

For meg og i starten, men det stemmer nok. Så antagelig vil du bli tynnere og strammere, men du vil ikke gå ned i vekt, derimot litt opp i vekt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...