ringen Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg har lyst til å gå ned ca.4-5 kilo, og jeg lurer på om følgende "matplan" kan hjelpe meg med å nå det målet. Jeg trener spinning og vekter ca. 3 ganger i uken. Dagen min består av: Frokost: 1 boks havrequick (215 kcal). Mellommåltid: Lettyoghurt. Lunch: To brødskiver med rensede reker og salatblader. Mellommåltid: Lettyoghurt. Middag: 1 pk. Japansk Wok (270 kcal). Aftens: tre tynne knekkebrød (27 kcal pr. skive) med mager leverpostei og kalkunpålegg. Jeg drikker også masse vann i løpet av dagen. Kanskje 3-4 liter. Er dette en bra plan, og hvor lang tid tror dere det vil ta før jeg byner å merke forandringer. Og hvor mye setter det meg tilbake hvis jeg en dag skeier ut å går på restaurant med mektige retter (jeg vet jeg kan velge de magre, men det er ikke alle som har slike tilbud). Fint om noen kan svare meg på dette. Setter veldig pris på svar!! Forøvrig er jeg 26 år, om det skulle ha noe å si. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leila Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Synes det ser veldig bra ut. Men du kunne kanskje hatt litt mer frukt?? Bare et tips...Og du kan vel ikke spise japansk wok til middag hver eneste dag? Andre forslag er f.eks. kyllingfilet/ris, div. supper, salat, fiskeprodukter i sjysaus osv. Du ødelegger ingenting ved å skeie ut på restaurant en gang i blandt. Bare prøv å kompensere for det tidligere samme dag (uten å sulte deg, men tenk fornuftig), og neste dag starter du på nytt igjen. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amiga Skrevet 5. februar 2002 Del Skrevet 5. februar 2002 Jeg syns du bør spise litt frukt i tillegg og variere litt mer på middagen så du ikke går lei! En liten utskeielse om det ikke er for ofte er bare bra for forbrenningen! :-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
smurf78 Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 jeg har også prøvd å gå ned 4-5 kilo i snart 1 år, men vekta har derimot bare gått opp. Det er vel fordi jeg trener som deg 3-4 ganger i uka og jeg har bygget muskler. Uansett kommer jeg aldri til å gå ned i vekt hvis jeg ikke slutter å trene. Høres rart ut? For meg og i starten, men det stemmer nok. Så antagelig vil du bli tynnere og strammere, men du vil ikke gå ned i vekt, derimot litt opp i vekt. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.