mezzy Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Er det usunt å drikke for mye saft?? har i går og i dag drukket mye saft... i dag har jeg drukket ca 3 eller 4 mugger med saft... 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 6. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2002 altså.. vet at det er usunt pga sukker og at det ikke er bra for tennene.. men vil jeg legge på meg av det?? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Nutta1365380215 Skrevet 7. februar 2002 Del Skrevet 7. februar 2002 altså.. vet at det er usunt pga sukker og at det ikke er bra for tennene.. men vil jeg legge på meg av det?? Ja, du kan legge på deg av å drikke mye sukkerholdig saft. Et alternativ er å gå over til sukkerfri saft, f.eks Fun Light. Eller det som utvilsomt er best: VANN! 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 7. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 7. februar 2002 Ja, du kan legge på deg av å drikke mye sukkerholdig saft. Et alternativ er å gå over til sukkerfri saft, f.eks Fun Light. Eller det som utvilsomt er best: VANN! takk for svar Hadde ikke algt på meg men heller ikke gått ned.. gått over til fun light eller vann nå.. men vann er lett å få vondt i magen av syns jeg.. men takk for svar 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 8. februar 2002 Del Skrevet 8. februar 2002 takk for svar Hadde ikke algt på meg men heller ikke gått ned.. gått over til fun light eller vann nå.. men vann er lett å få vondt i magen av syns jeg.. men takk for svar Jeg synes du kan drikke masse saft jeg mezzy. Tror ikke du trenger å gå ned mer i vekt. Klemmer deg 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.