Gjest altfor tynn Skrevet 6. februar 2002 Del Skrevet 6. februar 2002 Siden jeg sliter med å legge på meg og akkurat nå ble sulten for første gang på lenge har jeg akkurat laget meg middag. En kotelett med saus av ajvar og 1 1/2 dl rømme og hvitløk. + litt andre grønnsaker. Tar 4 skiver loff med meierismør ved siden av. Forstår jo at dette er fetende men det trenger jeg jo. Men er det fryktelig usundt? Må da fortelle at jeg har lavt kolestrol ca 3,6. Vil så gjere legge på meg noen kg men det er så fryktelig vanskelig, så jeg prøver å få i meg noen kaloribomber når jeg blir virkelig sulten. Har heller ikke spist noe før i dag bare en croissant og meksikansk suppe med pølser og brød. 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei, Tatt i betraktning din lave vekt og lave kolesterol, synes jeg det høres ut som en grei middag du laget. Ville kanskje forslått litt grovere brød for å få mer fiber for tarmene. Du kan jo evt også prøve å bruke mer vegetabilske oljer i matlagingen for å øke kalori-innholdet i maten. Lykke til! Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.