Gå til innhold

SLANKEFORUM

Dorthe

Anbefalte innlegg

Irriterer meg grådig over all slanke-, forbrenning- og kalorisnakket i dette forumet. Selv har jeg vært innom her flere ganger og spurt om hjelp til å spise sundt og ikke gå ned i vekt.

Ingen svar verken fra noen andre eller fagpersonalet. Mens slankesnakk blir besvart hele tiden. Må bare fortelle at i min omgangskrets er det bare en som er i rundeste laget og resten av oss sliter med å holde vekten.

Slanking er ganske enkelt, spis litt mindre og tren mer. Jeg har også slanket meg i min ungdom og det var så greit. Å holde vekten eller helst legge på seg litt og samtidig være sund er mye, mye mer vanskelig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Næmmen helledussen, så sutrete vi var i dag da... ;o)

Right back at you: Å legge på seg er jo "bare" å spise mer og trene mindre.

Evt kan du jo trene på dette i helga: Vektproblem er et vektproblem enten man veier for mye eller for lite. Det er vel omtrent akkurat like mye et problem for den som virkelig sliter med det.

God helg og lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Evt kan du jo trene på dette i helga: Vektproblem er et vektproblem enten man veier for mye eller for lite. Det er vel omtrent akkurat like mye et problem for den som virkelig sliter med det.

God helg og lykke til!

Altså, for alle så er det ikke _bare_ å legge på seg!!

Og jeg skjønner Dorthe, når hun aldri får noe svar her,men de som snakker om slanking osv, får svar. Det er sikkert frustrerende.

Og du kjenner jo ikke denne personen her, så kanskje du skal passe på litt hva du sier!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg og lykke til!

Jeg trener 2 ganger i uka og spiser masse usunn mat

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså, for alle så er det ikke _bare_ å legge på seg!!

Og jeg skjønner Dorthe, når hun aldri får noe svar her,men de som snakker om slanking osv, får svar. Det er sikkert frustrerende.

Og du kjenner jo ikke denne personen her, så kanskje du skal passe på litt hva du sier!!

Altså: For alle er det heller ikke bare å slanke seg.

Jeg svarer henne på samme måte som hun selv uttaler seg. Du kan gjøre ett nytt forsøk å se om du klarer å lese det jeg skrev en gang til.

For å gjøre det enkelt skal jeg komme med poenget: Det er nok like vanskelig å være overvektig som undervektig.

Jeg har aldri fått svar fra noen ernæringsspesialist her jeg heller, det er sånt en må regne med. Av den grunn skriker jeg ikke og bærer meg. Shit happens.

Og du kjenner ikke meg du heller, men det stoppet deg da sannelig ikke fra å bli helt frenetisk i svaret ditt?

:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trener 2 ganger i uka og spiser masse usunn mat

Jeg aner ikke hvordan du skal gå fram for å legge på deg, men sannsynigvis har du behov for et stort antall kalorier. Usunn mat er og blir usunn mat, det finnes sunn mat med masse kalorier også - men jeg antar du allerede har prøvd det.

Uansett; lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Altså: For alle er det heller ikke bare å slanke seg.

Jeg svarer henne på samme måte som hun selv uttaler seg. Du kan gjøre ett nytt forsøk å se om du klarer å lese det jeg skrev en gang til.

For å gjøre det enkelt skal jeg komme med poenget: Det er nok like vanskelig å være overvektig som undervektig.

Jeg har aldri fått svar fra noen ernæringsspesialist her jeg heller, det er sånt en må regne med. Av den grunn skriker jeg ikke og bærer meg. Shit happens.

Og du kjenner ikke meg du heller, men det stoppet deg da sannelig ikke fra å bli helt frenetisk i svaret ditt?

Nei, jeg kjenner ikke deg, men jeg kjenner Dorthe veldig godt og vet hvor mye hun sliter med å legge på seg :o)

Frenetisk var jeg vel ikke, jeg følte bare for å backe en venninde av meg opp ..

Noen ganger så føler man bare for å skrike å bære seg litt, og det er da ikke så ille det ?

Og jeg selv vet at det ikke er enkelt å være overvektig, og ikke gå ned selv om man spiser sundt!

Men for all del, om du mener jeg virket frenetisk i mitt svar til deg, så var det absolutt ikke meningen :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, jeg kjenner ikke deg, men jeg kjenner Dorthe veldig godt og vet hvor mye hun sliter med å legge på seg :o)

Frenetisk var jeg vel ikke, jeg følte bare for å backe en venninde av meg opp ..

Noen ganger så føler man bare for å skrike å bære seg litt, og det er da ikke så ille det ?

Og jeg selv vet at det ikke er enkelt å være overvektig, og ikke gå ned selv om man spiser sundt!

Men for all del, om du mener jeg virket frenetisk i mitt svar til deg, så var det absolutt ikke meningen :o)

Mvh

Ja, du får ta det med en klype salt, det gjorde jeg også (både da jeg leste og da jeg skrev). Det med frenetisk var en ren provokasjon...æsj ass...du kunne da i det minste ha blitt _litt_ provosert?? ;o)

Jeg har ikke noe problem med å skjønne at det må være vanskelig for Dorthe, bare sånn at du vet det, altså.

Forøvrig har du rett i at det er ok å skrike å bære seg litt i blant, når man føler for det. :oD

(Jeg har hørt at man _skal_ være vanskelig når man har mensen, det var det jeg testa nå da. Men det ble ikke helt overbevisende nei... Etter 25 år så klarer jeg enda å ikke å være skikkelig mens-sur, hmmff... :op)

God helg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du får ta det med en klype salt, det gjorde jeg også (både da jeg leste og da jeg skrev). Det med frenetisk var en ren provokasjon...æsj ass...du kunne da i det minste ha blitt _litt_ provosert?? ;o)

Jeg har ikke noe problem med å skjønne at det må være vanskelig for Dorthe, bare sånn at du vet det, altså.

Forøvrig har du rett i at det er ok å skrike å bære seg litt i blant, når man føler for det. :oD

(Jeg har hørt at man _skal_ være vanskelig når man har mensen, det var det jeg testa nå da. Men det ble ikke helt overbevisende nei... Etter 25 år så klarer jeg enda å ikke å være skikkelig mens-sur, hmmff... :op)

God helg!

Jeg har ikke mensen idag alså men jeg er i skikkelig dårlig form så det var godt å hyle litt. Men skal vi være enige om at det er vanskelig både å legge på seg og slanke seg og at det er lov å være frustert noen ganger.

Kamilla, takk for at du backet meg opp her

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke mensen idag alså men jeg er i skikkelig dårlig form så det var godt å hyle litt. Men skal vi være enige om at det er vanskelig både å legge på seg og slanke seg og at det er lov å være frustert noen ganger.

Kamilla, takk for at du backet meg opp her

Klem

Ja, det kan vi selvsagt enes om (enda jeg har mensen!)! (Det var jo nettopp det jeg sa, - for svarte! ;o) )

God helg! (Du kan godt få noen kilo av meg, jeg har nå drøye 5 kg jeg ikke blir kvitt, av en eller annen grunn.. (MENSEN, sikkert! Gikk opp ett par kilo da den kom, selvsagt.. Hmmff... Også jeg som er sååå nære målet nå... 11 kg minus og alt...)

Også håper jeg du får ei riktig god helg, med masse godt luksusfór og der kiloene ruller på..vanskelig at det skal kunne skje bare i løpet av helga, selvsagt, men lell!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

God helg!

Hum.. Provosert.. Jeg? nei, blir aldri det.. hehe...

Ha en fortreffelig helg :o)

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det kan vi selvsagt enes om (enda jeg har mensen!)! (Det var jo nettopp det jeg sa, - for svarte! ;o) )

God helg! (Du kan godt få noen kilo av meg, jeg har nå drøye 5 kg jeg ikke blir kvitt, av en eller annen grunn.. (MENSEN, sikkert! Gikk opp ett par kilo da den kom, selvsagt.. Hmmff... Også jeg som er sååå nære målet nå... 11 kg minus og alt...)

Også håper jeg du får ei riktig god helg, med masse godt luksusfór og der kiloene ruller på..vanskelig at det skal kunne skje bare i løpet av helga, selvsagt, men lell!!

God helg du også Poetica. Nå skal jeg kose meg med baguette med laksepostei og grønn pepper.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

For et navlebeskuende innlegg! *flirer* Det er ingen sak å gå ned i vekt, men det er derimot veldig vanskelig å opprettholde vekten dersom man spiser sunt? Og det baserer du på vennegjengen din? *ler mer*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

En ting.. Slanking er ikke bare bare for alle da..

Det er greit å spise sunt, og trene mere, men når det ikke hjelper så er det ikke så enkelt.

Endel av de som er overvektige er ikke det pga de spiser usunt og ikke trener, tro meg, det kan ligge andre ting til grunne for overvekten.

Jeg selv blir veldig såret når noen kommer med det at det er enkelt å slanke seg. Jeg selv spiser sunt og går lange turer 5 dager pr uke, men forde så hjelper ikke dette så mye!!!

Det er forskjell på folk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...