Gjest (ikke undertegnet) Skrevet 10. februar 2002 Del Skrevet 10. februar 2002 Jeg har en bmi på 29.9, og kraftig beinbygning i følge analyse jeg har tatt på Roede kurs. Der jeg tok den bmi-testen nå, sto det at ved kraftig beinbygning ville ikke bmi vise reel overvektsskala. Så da lurer jeg på hvordan jeg vet hva min skal være på? Jeg er 168 og veier nå etter 5 ukers Roede kurs 79,1. Min anbefalte max trivselsvekt er 74 kg. Noen som skjønte dette spørsmålet som kan svare? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ernæringsfysiolog Monica F Dahlseide Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hei, Med kraftig benbygning skal man legge til ca 10% på idealvekta for ’moderat’ benbygning. Med din høyde og benbygning blir da din idealvekt 64-72 kg. Vennlig hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nanna Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hei, Med kraftig benbygning skal man legge til ca 10% på idealvekta for ’moderat’ benbygning. Med din høyde og benbygning blir da din idealvekt 64-72 kg. Vennlig hilsen Kan du virkelig uttale deg om det uten å ha sett personen? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.