Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest jente_18

I november 2000 fjernet jeg det fremste korsbåndet i mitt venstre kne, og sydde menisken på innsiden av kneet, og i april i fjor vrei jeg kneet på nytt. I mars skal jeg få rekonstruert korsbåndet i mitt venstre kne, og mest sansynlig skal jeg også operere for en meniskskade.

Jeg lurer på et par ting angående denne operasjonen som jeg håper noen kan svare meg på.

1. Kan skaden i den sydde menisken gå ha gått oppigjen da jeg vrei kneet?

2. Blir man innlagt på sykehuset noen dager når man skal rekonstruere et korsbånd?

3. Må man gå på krykker lenge etter operasjonen, eller er dette individuelt?

På forhånd takk for svar!

Med vennlig hilsen

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42811-noen-sp%C3%B8rsm%C3%A5l/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

jente-18.

Ved en vridningskade kan gjerne menisken bli ødelagt pånytt.

Ved rekonstruksjons-operasjon av korsbånd, blir man som oftest på sykehuset noen dgr.

Ofte er det tilrådelig å bruke krykke den første tiden etter operasjonen.

Thor-Øistein Endsjø, barne- og idrettslege

jente-18.

Ved en vridningskade kan gjerne menisken bli ødelagt pånytt.

Ved rekonstruksjons-operasjon av korsbånd, blir man som oftest på sykehuset noen dgr.

Ofte er det tilrådelig å bruke krykke den første tiden etter operasjonen.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...