Gjest Miss77 Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei. Jeg og kjæresten har planer om å faste hele neste helg. Fra fredag til søndag. Går det an å bare drikke vann? Er det farlig for kroppen? Eller kan man spise noe i tillegg, som frukt, grønnsaker osv.? Jeg har aldri fastet før, og er helt grønn på dette området. Vet bare at jeg vil rense kroppen. :-) Hilsen 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dewey Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Stikk innom en helsekostsjappe som har peiling, feks en Helios-butikk. Dere trenger veiledning for å få max ut av fasten. Det er ikke spess lurt bare å drikke vann. På endel helsekoster (og hvertfall Helios vet jeg) får man kjøpt egne fastepakker, med alt man trenger av juicer og teer og oppskrift på fastekurer av forskjellig lengde. Det vanlige er å drikke juice og te for å tilføre vitaminer og sånt, kroppen digger ikke en sulteperiode. Husk at dere bør trappe ned før fasten og kutte ut all tung mat (feks. kjøtt og brød), kaffe, alkohol, tobakk i etpar dager før fasten. Husk også å bryte fasten veldig forsiktig, spis bare lettopptakelige ting som råkost etc. Så dette strekker seg langt utover helgen selv om dere ikke skal faste lenger enn det!:-) 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.