Gå til innhold

Matforgiftet?

Gjest Mr79

Anbefalte innlegg

Hei & hopp!

Var i Drammen fom mandag tom torsdag forrige uke i forbindelse med jobben. Onsdagskvelden var jeg og kollegaen som var med på McDonalds en tur, men bare jeg spiste. Dette var klokka seks på kvelden, og rett etterpå tok jeg toget til Oslo. På toget tilbake igjen var jeg veldig varm og måtte hive av meg jakka for ikke å renne over av svette. Var også veldig klam og varm hele natta og morraen etter. Siden da har jeg hatt veldig problemer med luft i magen og diaré. Det jeg lurer på er om det er fornuftig å tro at jeg ble matforgiftet på McDonalds? Har snakket med kollegaen min, og han har ikke magetrøbbel. Og hva kan jeg gjøre for å bli bra igjen? Trener vanligvis flere ganger i uka, men har rett og slett ikke orket tanken på å trene. Er også redd for "uhell" dersom jeg skulle prøve... Videre så har jeg mistet absolutt *all* appetitt, og syntes ikke maten jeg spiser smaker en døyt. Har bare spist to brødskiver og ei pølse så langt i dag og merker jo at jeg er sulten. Noen som har noen idéer? Ligge unna McDonalds heretter kanskje? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...