Gjest Mr79 Skrevet 11. februar 2002 Del Skrevet 11. februar 2002 Hei & hopp! Var i Drammen fom mandag tom torsdag forrige uke i forbindelse med jobben. Onsdagskvelden var jeg og kollegaen som var med på McDonalds en tur, men bare jeg spiste. Dette var klokka seks på kvelden, og rett etterpå tok jeg toget til Oslo. På toget tilbake igjen var jeg veldig varm og måtte hive av meg jakka for ikke å renne over av svette. Var også veldig klam og varm hele natta og morraen etter. Siden da har jeg hatt veldig problemer med luft i magen og diaré. Det jeg lurer på er om det er fornuftig å tro at jeg ble matforgiftet på McDonalds? Har snakket med kollegaen min, og han har ikke magetrøbbel. Og hva kan jeg gjøre for å bli bra igjen? Trener vanligvis flere ganger i uka, men har rett og slett ikke orket tanken på å trene. Er også redd for "uhell" dersom jeg skulle prøve... Videre så har jeg mistet absolutt *all* appetitt, og syntes ikke maten jeg spiser smaker en døyt. Har bare spist to brødskiver og ei pølse så langt i dag og merker jo at jeg er sulten. Noen som har noen idéer? Ligge unna McDonalds heretter kanskje? 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.