mezzy Skrevet 12. februar 2002 Del Skrevet 12. februar 2002 Er det noen som vet ca hvor manke ckal det er i peppernøtter? ( pepperkake kuler på en måte....) mvh 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 i følge min matvare tabell inneholder de 453 kcal pr 100 gram. men jeg syns i,kke du skal tenke på kaloriene jeg..kos deg du!! (: 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mezzy Skrevet 13. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 13. februar 2002 i følge min matvare tabell inneholder de 453 kcal pr 100 gram. men jeg syns i,kke du skal tenke på kaloriene jeg..kos deg du!! (: Tusen takk for svar! hadde alerede spist de.. men begynnte å få litt sånn.. ja.. urolig følelse siden jeg ikke visste hva som var i de.. men så veier jo en sånn ikke så mye og jeg spiste jo ikke alt for mange heller så det går nok bra *klemz hvis du vil ha* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest motisaz Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Tusen takk for svar! hadde alerede spist de.. men begynnte å få litt sånn.. ja.. urolig følelse siden jeg ikke visste hva som var i de.. men så veier jo en sånn ikke så mye og jeg spiste jo ikke alt for mange heller så det går nok bra *klemz hvis du vil ha* klart det går bra! de veier jo nseten ikke noe pr stykk, og de kaloriene du fikk i deg er sikkert kroppen din bare glad for å få. Kos deg videre med pepper nøttene dine du, så skal jeg kose meg med peanøttsmøret mitt (: *klemz tilbake* 0 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.