Gå til innhold

hva er det jeg gjør feil?


queen

Anbefalte innlegg

Hei webmaster.!

Kan du være så snill å svare meg på dette?.

Jeg bestillte nettopp ett nytt brukernavn og nick til en e-mail addresse jeg har.

Men jeg syntes passordet var så vanskelig å huske at jeg ville endre det.

Jeg fulgte anvisningen om hvordan jeg skulle gjøre det,og fikk passordet sendt,men da jeg skulle bruke det, ble det ikke godkjent,jeg skrev det akkuratt slik det ble skrevet fra dere,men når jeg skulle endre det fikk jeg bare opp brukernavnet mitt på queen,hvorfor blir ikke adressen min registrert.?

Det er ingenting som stemmer.

Hver gang jeg skal bruke den nye adressen min kommer kun den gamle opp.

Hva er det jeg gjør feil?

Jeg får jo heletiden beskjed om at passordet mitt er feil!

Hilsen queen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Webmaster, Teknisk støtte

Hei Queen,

Informasjonen fra ditt Queen login ligger i cache på maskinen din når du forsøker å bytte identitet. Derfor er det viktig at du benytter det identiske nicket du har valgt for denne nye login når du skriver et innlegg. Eventuelt kan det hjelpe å starte nettleseren på nytt.

Dersom du har problemer med passordet kan det være at du ikke har "matchet" store og små bokstaver i dette. Men send en mail fra mail adressen det gjelder til [email protected] så skal vi se om ikke vi klarer å hjelpe deg.

Med vennlig hilsen,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest diamanten

Hei Queen,

Informasjonen fra ditt Queen login ligger i cache på maskinen din når du forsøker å bytte identitet. Derfor er det viktig at du benytter det identiske nicket du har valgt for denne nye login når du skriver et innlegg. Eventuelt kan det hjelpe å starte nettleseren på nytt.

Dersom du har problemer med passordet kan det være at du ikke har "matchet" store og små bokstaver i dette. Men send en mail fra mail adressen det gjelder til [email protected] så skal vi se om ikke vi klarer å hjelpe deg.

Med vennlig hilsen,

Hei webmaster,du hadde rett det fungerte nå,tusen takk for hjelpen.!

Det virker som jeg hadde klart det jeg skulle uten å vite det.

Jeg lagret det nye passordet men trodde det ikke ble registrert,og trodde derfor det første gjalt ennå,vell det ble litt mye forvirrelse,men nå er det ordnet takk igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...