Gå til innhold

brystløft og sillikon samtidig.

Anbefalte innlegg

Jeg er ei jente på 28 år som har slappe hengene bryst etter amming. I tillegg til dette er brystene mine IKKE symmetriske. Må derfor, ifølge en kirurg som jeg kontaktet, foreta et brystløft først for å få de tillnærmet like. Kan jeg da samtidig legge inn sillikon ?

Ser at noen klinikker utfører dette mens andre ikke.

Er risikoen for kapseldannelser større om man velger å gjøre ALT PÅ EN GANG ?

Velger å undersøke godt før jeg tar et valg på HVEM som får gjøre oprasjonen. Jeg blir så usikker da jeg føler at jeg får forskjellige svar. Er det fordi noen av de vil tjene MER penger på meg ved å la meg gå igjennom 2 oprasjoner, eller er det det mest forsvarlige..?

Takk for svar

Putte1:-)

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/42947-brystl%C3%B8ft-og-sillikon-samtidig/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Dr med Morten R Kveim, Plastisk Kirurg

Først må du finne ut hva som er det viktigste problemet: Er det fasong og asymmetri, eller er det at du har for lite volum??

Forbausende ofte er pasienten misfornøyd med brystene uten å ha en klar formening om dette.

Både brystløft og proteser har sine egne ulemper og problemer. Derfor er det viktig å greie seg med en av disse om det er mulig. Husk at hengende bryster virker større etter et brystløft, slik at man kanskje kan slippe proteser.

I noen tilfeller kan man også løse slike problemer med proteser alene, men av forskjellig størrelse.

Mer spesifikt er det vanskelig å svare uten å ha sett pasienten.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...