Gjest Norseman Skrevet 13. februar 2002 Del Skrevet 13. februar 2002 For ca 1 mnd sidan hadde eg eit uhell medan eg sov paa ein sofa med olabukser paa. Eg fekk reisning i droemmeland, men vart plutselig vekt slik at eg satte meg for fort opp. I det same eg fekk utloeysing kjente eg ei stikkande smerte paa oversida av penis, men etter 2 sekund var det ingen smerte lenger og penis vart gradvis slapp. Etter det saag han normal ut, men same natt krympa han inn, vart "hard i slapp tilstand". Sidan det ikkje gjorde vondt let eg det vere med det, og neste dag var den betre. Etter to dagar kunne eg faa normal reisning og han kjentest normal saa eg tenkte ikkje meir over saken. Tre dagar etter episoden reiste eg til USA der eg no er. Saken er no den at penis ofte kjennes blodfylt i slapp tilstand, dvs den kan vere hard i skaftet og penishodet er delvis misfarga/blaatt under og delvis normalt paa oversida. Inne i mellom er den slapp som normalt. Det gjer ikkje vondt, unntatt dersom eg har hatt "hard, men slapp" penis over lang tid - daa kan det vere ei kjensle av "utmatting" i scrotum. Eg har ogsaa normale reisningar om natta (vaknar ofte av dette), men eg skulle helst unngaatt dette for ikkje aa slite meir enn noedvendig paa groing. Spoersmaalet mitt er: Kva kan vere feil med penis? Har vanskelig for aa tru at det kan vere "brudd", men det kan nok vere ei rift paa membranane. I saa fall skulle det vel ha gjort meir vondt? Unntatt dei to fyrste sekunda har det ikkje vore vondt i den forstand, anna enn ei "sliten" kjensle. Kan inngrep unngaas, og er det evt. for seint no (kven skulle eg saa gaa til)? Kva kan konsekvensane bli av aa la det gaa nokre maanadar til (til eg kjem heim)? Vil minne om at eg er i USA med alle komplikasjonar det kan medfoere med forsikring osv. Skal returnere til Norge 15. april. Allmennlegen var usikker og antyda at det kanskje kunne vere betennelse evt. ei liten rift. Haapar du Trygve kan gi eit svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42993-urolog-unormalt-blodfylt-penis/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Trygve Talseth, Urolog Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Du har nok fått en liten "rift" i veggen av svamplegemet som har gitt blødning i vevet rundt. Det er ikke grunn til å gjøre noe med dette. Etter all sannsynlighet vil disse plagene forsvinne og alt blir bra. Selv et brudd i veggen, kan oftest bli bra av seg selv uten operasjon. Ereksjon om natten kan du nok ikke unngå - det er del av naturen - og trenger ikke å ha med erotiske drømmer å gjøre. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42993-urolog-unormalt-blodfylt-penis/#findComment-161392 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Norseman Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Du har nok fått en liten "rift" i veggen av svamplegemet som har gitt blødning i vevet rundt. Det er ikke grunn til å gjøre noe med dette. Etter all sannsynlighet vil disse plagene forsvinne og alt blir bra. Selv et brudd i veggen, kan oftest bli bra av seg selv uten operasjon. Ereksjon om natten kan du nok ikke unngå - det er del av naturen - og trenger ikke å ha med erotiske drømmer å gjøre. Tusen takk for godt og fullstendigt svar. Det bekrefta det eg trudde, og er slik det kjennest. Situasjonen er betre no enn for nokre veker sidan, saa eg faar la kroppen faa ein sjanse til aa lege seg sjoelv. Sjoelvsagt vil eg ta kontakt med lege dersom det forverrar seg. Nok ein gong: hjarteleg takk. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/42993-urolog-unormalt-blodfylt-penis/#findComment-161445 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.